„Turim GTA namie“ – ANANTA ir OD Knock – 2025 09 24 aktualijos

Ego

Šiandien, 2025 m. rugsėjo 24 d., pristatau jums naujausias žaidimų ir technologijų industrijos naujienas. Šiandien apžvelgsime:

ANANTA atrodo kaip anime GTA

ANANTA
ANANTA

NetEase Games ir studija Naked Rain, turinti biurus Hangdžou ir Monrealyje, TGS 2025 metu pristatė naują ANANTA žaidimo trailerį. Šis atviro pasaulio nuotykis, primenantis GTA anime stiliumi, kuriamas kaip nemokamas žaidimas PC, PlayStation 5 ir mobiliesiems įrenginiams.

Žaidėjai pateks į gyvastingą metropolį, pilną istorijų kiekvienoje alėjoje. Žemėlapis nusėtas interaktyviais taškais: parkuose galima glostyti kates, gatvėse įsivelti į gaujų susidūrimus, slapčia žvilgčioti į praeivių telefonus ar leistis į beprotiškas lenktynes pažeidžiant eismo taisykles. Naked Rain žada išmanų, tikrovišką NPC elgesį.

Miestą galima tyrinėti įvairiai: viešuoju transportu kaip metro ar autobusais, automobiliais, taksi, sraigtasparniais. Yra ir specialių judėjimo būdų, pavyzdžiui, „swinging“ – greitas siūbavimas, primenantis žmogų vorą.

Kova žaidime intensyvi ir interaktyvi. Žaidėjai naudos aplinkos daiktus kaip golfo lazdas ar šiukšlių dėžes kaip ginklus. Galima pagriebti priešų ginklus mūšyje, kad patirtumėte skirtingus kovos stilius, įskaitant išsisukinėjimą ir gynybą.

Veiksmo centre – naujasis specialiosios užduočių grupės kapitonas, naršantis miesto gatves, kuriantis aljansus ir atskleidžiantis kasdienes grėsmes. Žaidėjai keis vaidmenis: saugoti teisingumą kaip policininkas, įsilaužti į tinklą kaip hakeris, pristatinėti siuntas kaip kurjeris ar siekti šlovės kaip streameris. Kiekvienas vaidmuo atneša unikalią asmeninę istoriją.

Išleidimo data kol kas neskelbiama, bet žaidimo prieigai galima iš anksto užsiregistruoti oficialioje svetainėje.

OD atskleidžia pirmą žvilgsnį į žaidimą ir naują informaciją

OD
OD

Hideo Kojima ir jo studija Kojima Productions pristatė OD (dar žinomo kaip Overdose) – naują projektą, kurio žaidimo fragmentus ir detales pamatėme „Beyond the Strand“ renginyje.

Žaidimas, pristatytas 2022 m. Xbox Developer Direct metu, bus išskirtinis Xbox platformai, priešingai nei Death Stranding. Jame vaidins: Sophia Lillis iš „IT: Chapter One“. Be to, prisijungė „Oskaro“ nominuotas siaubo režisierius Jordan Peele kaip scenaristas ir bendradarbis. Kojima pabrėžė, kad OD taps nauja medijos forma. Dabar žinome daugiau apie jo viziją.

Vaizdo siužete matome hiperrealistišką pirmo asmens siaubo žaidimą. Sophia Lillis įkūnijama moteris naršo savo bute, girdint nuolatiniam beldimui į duris. Ji uždega įvairias žvakes, bet tai nepadeda – ją pagauna paslaptinga figūra. Siužeto pabaigoje pasirodo pavadinimas OD: Knock ir aktorių sąrašas. Atskleista, kad OD apims kelis projektus: Kojima kuria OD: Knock, o Peele – kitą, apie kurį detalių kol kas nėra.

Kojima nėra naujokas siaubui, nors pilnametražis jo siaubo žaidimas nebuvo neišleistas, bet jo garsiausias darbas yra P.T., nutrauktas po atleidimo iš Konami, baugino milijonus ir laikomas vienu baisiausių žaidimų istorijoje. Tikėkimės, kad OD: Knock pateisins lūkesčius.

Gali būti, kad The Elder Scrolls 6 galbūt jau turi išleidimo datą

The Elder Scrolls 6
The Elder Scrolls 6

Žinomas šaltinis eXtas1s teigia žinąs, kada Bethesda planuoja išleisti The Elder Scrolls 6. Savo naujausiame vaizdo įraše jis aptaria studijos planus.

Pasak eXtas1s, Bethesda taikosi į 2027 m. pabaigą. Nors vidinių įrodymų jis nepateikia, remdamasis surinkta informacija logiškai daro išvadą, kad žaidimas pasirodys tuo metu.

The Elder Scrolls 6 oficialiai pristatytas 2018 m. birželį. Tačiau po septynerių metų Bethesda vis dar tyli apie kūrimą, tuo tarpu išleido Fallout 76 ir Starfield. Studija vis dar dirba prie Starfield DLC – neseniai, žaidimo metinių proga, pasirodė užuominos.

Kaip ir bet kokį kitą gandą, tai vertinkite atsargiai, kol Microsoft ar Bethesda oficialiai nepatvirtins informacijos. eXtas1s praeityje buvo tikslus, bet planai dažnai keičiasi.

Jei The Elder Scrolls 6 iš tiesų pasirodys 2027 m. pabaigoje, kils klausimų, ar tai bus naujos kartos Xbox išleidimo žaidimas. Naujausia informacija atskleidžia, kad konsolės gamyba vyksta pilnu tempu, o planuojamas išleidimas 2027m. pabaigoje.

ARC Raiders skelbia išankstinį serverio testą

ARC Raiders
ARC Raiders

Embark Studios populiarus extraction-shooter žaidimas ARC Raiders, kuris šiemet sužavėjo daugelį atviro beta testo metu, artėja prie išleidimo. Žaidimas, pasižymintis smagiu PvPvE mechanikomis ir retro-futuristine aplinka, per Summer Games Fest gavo išleidimo datą – spalio 30 d. Dabar, kai jau galima užsisakyti iš anksto, studija paskelbė apie ankstyvą galimybę išbandyti žaidimą.

Serverio testas vyks spalio 17-19 d. ir bus atviras visiems, net tiems, kurie nebuvo užsisakę žaidimo – nereikės registruotis. Tai panašu į beta testą, skirtą patikrinti serverių apkrovą, leidžiant visiems žaisti vienu metu. Jei praleidote ankstesnį beta testą, tai puiki proga išbandyti didžiulį pasaulį su draugais prieš oficialų paleidimą.

Nors ARC Raiders pasikeitė iš nemokamo į kainuojantį 40 eurų, tai panašu nesutrukdė jam stipriai išpopuliarėti

Silent Hill f veikia 720p-360p raiška PS5 performance režime

Silent Hill f
Silent Hill f

Silent Hill f, kuriamas Neobards Entertainment, netrukus pasirodys PC, PlayStation 5, Xbox Series X ir Xbox Series S platformoms. Žaidimas yra varomi Unreal Engine 5 ir Lumen technologijos, kurios gal ir sukuria bauginančią, įtemptą atmosferą, tačiau ant konsolių tai brangiai kainuoja.

Youtuberis ElAnalistaDeBits paskelbė analizę apie PlayStation 5 ir PlayStation 5 Pro versijas, rodančią, kad stabilus veikimas pasiektas sumažinus raišką. Bazinėje PS5 Performance režimas svyruoja tarp 720p ir 360p, o tai grąžina mus į PlayStation 3 erą. PS5 Pro Performance režime raiška fiksuota 720p, kas vis tiek žema, atsižvelgiant į sistemos galingumą. PSSR upscaling technologija PS5 Pro turi trūkumų: matomas triukšmas šešėliuose ir aplinkos okliuzijoje, panašiai kaip Silent Hill 2 ar Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Kadangi upscalerio negalima išjungti, PS5 Pro vartotojai turės kęsti šias problemas, kol galbūt ateityje jos bus pataisytos.

A24 Death Stranding filmas pasakos originalią istoriją

Death Stranding
Death Stranding

Pristatytas 2022 m., Kojima Productions Death Stranding filmas ilgai buvo apgaubtas paslaptimi. 2025 m. balandį buvo paskelbtas režisierius Michael Sarnoski, sukūręs A Quiet Place: Day One, kuris perims projektą A24 studijoje. Filmas nebus tiesmukas 2019 m. žaidimo adaptacija, bet vyks to paties distopinio pasaulio rėmuose. „Beyond the Strand“ pristatyme sužinojome daugiau detalių apie tai, ko tikėtis.

Vaizdo siužete Michael Sarnoski aptarė projektą ir prisijungimą po A Quiet Place: Day One. Jis patvirtino, kad filmas bus originali istorija žaidimo visatoje, su naujais personažais ir siužeto linijomis, tačiau daugiau detalių kol kas slepiama.

PlayStation State of Play rugsėjo 2025 šiandien

Playstation State of Play
Playstation State of Play

Sony grįžta su nauju PlayStation State of Play renginiu rugsėjo 2025 m., pirma pilna transliacija nuo birželio. Šis, šeštasis šiais metais, yra trečiasis State of Play su kelių žaidimų pristatymais – ankstesni trys buvo skirti tik vienam žaidimui: Borderlands 4, Ghost of Yotei ir 007 First Light.

Transliacija prasideda rugsėjo 24 d. 23:00 ir truks daugiau nei 35 minutes, pristatant naujus žaidimus bei kūrėjų naujienas iš viso pasaulio.

Jau patvirtintas vienas žaidimas: Saros. Galimi gandai apie pristatymus apima Bungie Marathon, Marvel’s Wolverine ir galutinį Ghost of Yotei žvilgsnį prieš spalio 2 d. išleidimą. Taip pat daugelis tiki ir tikisi naujo God of War žaidimo pristatymo.

MediaTek Dimensity 9500 pristatytas su iki 33% greitesne GPU

MediaKek Dimensity 9500
MediaKek Dimensity 9500

MediaTek pristatė Dimensity 9500 – trečios kartos „All Big Core“ mobilųjį lustą 5G išmaniesiems telefonams. Lustas sujungia vieną ultra branduolį iki 4,21 GHz, tris premium ir keturis efficiency branduolius, palaikydamas keturių linijų UFS 4.1 saugyklą.

Palyginti su ankstesne karta, vieno branduolio našumas išaugo iki 32 %, o kelių – iki 17 %. Maksimalios CPU galios sąnaudos sumažėjo, o programų paleidimas pagreitėjo dėl mažesnio delsimo (latency). Naujas talpyklos ir atminties dizainas bei keturių linijų UFS 4.1 dvigubina skaitymo/rašymo greitį ir pagreitina didelių modelių įkėlimą 40 %.

MediaTek Dimensity 9500 AI Mobile NPU
MediaTek Dimensity 9500 AI Mobile

Grafika pereina prie Arm Mali-G1 Ultra GPU su dviem ray-tracing blokais. MediaTek žada iki 33 % didesnį GPU našumą, 42 % geresnį efektyvumą ir iki 119 % greitesnį ray-tracing. Platforma taikosi į 120 FPS ray-traced žaidimus ir palaiko Unreal Engine 5 ypatybes, įskaitant Nanite (5.5) ir MegaLights (5.6).

AI gavo didelį atnaujinimą: devintos kartos NPU 990 su Generative AI Engine 2.0 dvigubina AI skaičiavimus ir prideda žemo bito (BitNet 1.58-bit) vykdymą. 3B parametrų LLM išvestis pagreitėjo iki 2 kartų, palaikant 128K žetonų (tokens) kontekstus ir įrenginyje generuojamą 4K vaizdą. Naujas Super Efficient NPU su atminties skaičiavimais leidžia mažiems modeliams veikti nuolat itin maža galia. Žetonų generavimas 2 kartus greitesnis, su mažesne galia AI pliūpsniuose (spikes).

Vaizdo apdorojimui Imagiq 1190 ISP leidžia RAW srities prieš apdorojimą, 30 fps nuolatinį fokusavimą, iki 200 MP kadrus ir kinematografinį 4K60 portreto video. Pirmą kartą Android’e – 4K120 Dolby Vision video su EIS. MiraVision Adaptive Display reguliuoja kontrastą ir spalvas pagal aplinkos šviesą, gerindamas skaitymą lauke ir mažindamas akių nuovargį tamsoje.

Ryšys atnaujintas: 5CC carrier aggregation (sub-6 GHz) iki 7,4 Gbps, AI padedami 5G energijos taupymai (apie 10 %) ir Wi-Fi (apie 20 %), greitesni didelių failų Wi-Fi perdavimai, geresnė Bluetooth skambučių metu kokybė ir nuotolis. AI-GNSS žada 20 % didesnį tikslumą.

Pirmieji Dimensity 9500 telefonai pasirodys 2025 m. 4 ketvirtį.

OBS Studio atnaujinimas 32.0.0 išleistas su naujomis funkcijomis

OBS Studio
OBS Studio

Open Broadcast Software (OBS) Studio išleido viešą 32.0.0 versiją, įtraukdamas pokyčių, klaidų taisymų ir šešias naujas funkcijas.

Didžiausia naujovė – paprastas įskiepių (plugin) manager’is, leidžiantis lengvai pridėti ar pašalinti įskiepius tiesiai programoje, be rankinio failų šalinimo iš aplanko. Taip pat pridėtas savanoriškas automatinis crash log siuntimas Windows ir macOS sistemoms, palengvinantis problemų šalinimą.

32.0 Naujos funkcijos

  • Pridėta papildinių tvarkyklė [FiniteSingularity/PatTheMav/Warchamp7]
  • Pridėta automatinio avarijų žurnalo įkėlimo funkcija, kurią galima įjungti Windows ir macOS sistemose [PatTheMav/Warchamp7]
  • Pridėta balso aktyvumo aptikimo (VAD) funkcija NVIDIA RTX garso efektams, kuri pagerina triukšmo slopinimą kalboje, taip pat keletas NVIDIA efektų optimizacijų [pkviet]
  • Pridėta kėdžių pašalinimo parinktis NVIDIA RTX fono pašalinimui, leidžianti pašalinti kėdes [pkviet]
  • Pridėtas eksperimentinis „Metal“ rendereris „Apple Silicon“ kompiuteriams su „Mac“ operacine sistema [PatTheMav]
  • Pridėta hibridinio MOV palaikymo funkcija [derrod]
  • Pridėta ProRes palaikymo funkcija macOS ir plačiau palaikoma HEVC/H.264 + PCM garso parinktis visoms platformoms

32.0 Pakeitimai

  • OBS Studio nebeįkels naujesnei OBS versijai sukurtų papildinių, kad išvengtų būsimų suderinamumo problemų [norihiro]
  • Pridėti pasirinktiniai OBS valdikliai, ruošiantis didesniems vartotojo sąsajos atnaujinimams [derrod/gxalpha/Warchamp7]
  • Pridėti pasirengimai Metal rendereriui (laukiama!) [PatTheMav]
  • Pakeistas numatytasis bitų srautas nuo 2500 iki 6000 Kbps [notr1ch].
  • Pakeistas numatytasis konteinerių tipas į hibridinį MP4/MOV [derrod].
  • Pakeista avarijų stebėjimo failo vieta į atskirą pakatalogį [PatTheMav].
  • Patobulinta garso deduplikacijos logika, kad būtų apimti daugiau įterptų scenų, grupių ir kelių drobių atvejų [pkviet].
  • Užkirstas kelias garso dubliavimui, kai šaltiniai nustatyti kaip „Monitor and Output“ (Stebėti ir išvesti), o stebėjimo įrenginys taip pat yra fiksuojamas [pkviet]
  • Atnaujinti numatytieji AMD kodavimo įrenginių nustatymai [rhutsAMD]
  • Pagerintas skyrių žymių tikslumas hibridiniame MP4/MOV [derrod]
  • Vėl paslėptas žymeklis redagavimo laukeliuose macOS [gxalpha]
  • Pagerintas formato pasirinkimas PipeWire vaizdo įrašymui [tytan652]
  • Pašalinti laikinieji sprendimai, užkertantys kelią Qt 5 pagrįstų papildinių įkėlimui [RytoEX]
  • Pašalintas paleidimo žymeklis –disable-shutdown-check [PatTheMav]
  • Hibridinis MP4/MOV dabar yra išėjęs iš beta versijos ir tapo numatytuoju išvesties formatu naujiems profiliams [derrod]

32.0 Klaidų taisymai

  • Galimai ištaisyta reta macOS sistemos klaida, kai perkeliama arba keičiamas OBS lango dydis [PatTheMav]
  • Ištaisyta klaida su SRT, kai naudojamas negaliojantis URL [pkviet]
  • Ištaisyta klaida, kai nustatomas ne numatytasis pkt_size su SRT [pkviet]
  • Ištaisyta klaida „Media Source“, kai atkūrimas prasideda su tam tikrais vaizdo failais [howellrl]
  • Ištaisyta vartotojo sąsajos aklavietė, kai atidaromos šaltinio savybės iš šaltinių sąrašo, kai įjungtas „Windows“ nustatymas „Pritvirtinti pelę prie numatytojo mygtuko dialogo languose“, pridėjus 200 ms uždelsimą prieš sukuriant savybių langą [Warchamp7].
  • Ištaisyta atminties nutekėjimo problema bandant išvesti hibridinį MP4 į nerašomą vietą [norihiro]
  • Ištaisyta reta problema, kai daugiafunkcinis vaizdas tapdavo tuščias [norihiro]
  • Ištaisyta SRT pakartotinio prisijungimo klaida [pkviet]
  • Ištaisyta sRGB atpažinimo tekstūros pertekėjimo problema [PatTheMav]
  • Ištaisyta neteisinga spalvų diapazono savybės nustatymas AMD AV1 kodavimo įrenginiui [rhutsAMD].
  • Ištaisyta hibridinio MP4 failo skaidymo funkcija, kuri kai kuriais atvejais neveikė tinkamai [derrod].
  • Ištaisyta galimybė užfiksuoti daugiau nei 60 kadrų per sekundę su macOS ekrano užfiksavimo funkcija [jcm93].
  • Ištaisyta fokusavimo funkcija, kuri nebuvo tinkamai rodoma sparčiųjų klavišų nustatymuose macOS [gxalpha].
  • Ištaisyta slankiklio funkcija, kuri buvo nematoma Light ir Rachni temose [shiina424]. [shiina424]
  • Ištaisyta klaida, dėl kurios kai kuriais atvejais HEVC kadrų prioritetas nebuvo nustatytas teisingai, o tai galėjo sukelti atkūrimo klaidas, kai buvo praleidžiami kadrai [dsaedtler]
  • Ištaisyta problema, dėl kurios laikinas kodavimo įrenginio sustabdymas galėjo padidinti išvesties vėlavimą [dsaedtler]
  • Ištaisyta problema, dėl kurios daugialypės takelio vaizdo įrašai vis dar galėjo būti įjungti po perėjimo iš paslaugos, kuri juos palaiko, į paslaugą, kuri jų nepalaiko [Penwy]
  • Ištaisyta problema, dėl kurios „GetGroupList“ su „obs-websocket“ negrąžindavo jokių rezultatų [gxalpha]
  • Pašalintas senesnių „Qt“ versijų sprendimas, kuris trukdė tinkamai įkelti dokus, kai „OBS“ buvo maksimaliai padidintas [RytoEX]

Susiję įrašai

10 komentarų

metal injection molding 24 rugsėjo, 2025 - 5:57 pm

This article is packed with gaming and tech news, from The Elder Scrolls 6 rumors to new game releases and hardware updates. Really interesting reads for anyone into gaming!metal injection molding

Atsakyti
Free Nano Banana 24 rugsėjo, 2025 - 7:32 pm

This article is a tech and gaming enthusiasts dream! The mix of game updates, tech releases, and industry news is just the right blend. Cant wait to see whats next!

Atsakyti
watermark ai remover 24 rugsėjo, 2025 - 11:54 pm

Labai akivaizdus ir susijęs straipsnis, kurį skaityti! Manau, daugelis aktyvių žaidimų žiūrovų ir žaidėjų tiesiog turiu pritarti The Elder Scrolls 6 išleidimo datą – 2027 m. pabaiga. Tačiau, kaip ir daugelis kitų, nesu visiškai patenkinta šia informacija be oficialios patvirtinimo. Visiškai suprantu, kad planai gali keistis, bet šis laikotarpis tarp pirmosios pristatymo žinios ir tikros išleidimo yra labai ilgas. Tuo tarpu, skaitome apie kitus žaidimus, kaip kad ARC Raiders ar Silent Hill f – šie yra įspūdingi ir patikrau, kad jie pritiks daugelio žaidėjų. Tikėkasi, kad ir kitų žaidimų pristatymai bus susiję su augančia techninės gali įvaizdžio ir kokybės.

Atsakyti
Đồng hồ đếm giờ 25 rugsėjo, 2025 - 5:35 pm

Labai geras straipsnis, bet iš tiesos tai panašu į gandų rinkinį, o ne žinių! The Elder Scrolls 6 dar neatsiranda, o Starfield DLC yra kaip senelio pasakojimas apie ateitį. Tikėčiau, kad Bethesda vis dar ieško patikslaus būdo, kaip pristatyti šį žaidimą, nes anksčiau pradėjo ir be jo. Tikėkite daugiau gandų, kol oficialūs atsako. Tačiau ARC Raiders yra panašiai į tai, ko visi pradėjo ieškoti – žaidimas, kurį galima žaisti dabar!

Atsakyti
injection mold manufacturers 25 rugsėjo, 2025 - 9:37 pm

This is like a gaming and tech equivalent of a buffet – so much delicious news! From Bethesdas quiet creations to Silent Hills retro-futuristic charm, its a wild ride. The Dimensity 9500 sounds like a phone for power users on a caffeine high. And lets not forget the mysterious A24 Death Stranding project – Kojimas in the house! Cant wait to see whats next in this digital circus!

Atsakyti
Đồng hồ đếm ngược online 26 rugsėjo, 2025 - 12:16 am

Labai akivaizdus ir susijęs straipsnis, kurį skaityti! Manau, daugelis aktyvių žaidimų žiūrovų ir žaidėjų tiesiog turiu pritarti The Elder Scrolls 6 išleidimo datą – 2027 m. pabaiga. Tačiau, kaip ir daugelis kitų, nesu visiškai patenkinta šia informacija be oficialios patvirtinimo. Visiškai suprantu, kad planai gali keistis, bet šis laikotarpis tarp pirmosios pristatymo žinios ir tikros išleidimo yra labai ilgas. Tuo tarpu, skaitome apie… Koks geras žaidimas pasirinkti prieš išleidimą? Manau, Silent Hill f žaidimas atrodo įdomus, tačiau 720p-360p raiška konsolėse atrodo kaip žaidimas iš anksčiau.

Atsakyti
the vow 26 rugsėjo, 2025 - 12:30 am

Labai akivaizdus ir susijęs straipsnis, kurį skaityti! Manau, daugelis aktyvių žaidimų žiūrovų ir žaidėjų tiesiog turiu pritarti The Elder Scrolls 6 išleidimo datą – 2027 m. pabaiga. Tačiau, kaip ir daugelis kitų, nesu visiškai patenkinta šia informacija be oficialios patvirtinimo. Visiškai suprantu, kad planai gali keistis, bet šis laikotarpis tarp pirmosios pristatymo žinios ir tikros išleidimo yra labai ilgas. Tuo tarpu, skaitome apie kitus žaidimus, kaip kad ARC Raiders ar Silent Hill f – šie yra įspūdingi ir patikrau, kad jie pritiks daugelio žaidėjų. Tikėkasi, kad ir kitų žaidimų pristatymai bus susiję su augančia techninės gali įvaizdžio ir kokybės.the vow

Atsakyti
basketball stars unblocked 26 rugsėjo, 2025 - 10:19 am

Labai geras straipsnis, bet iš tiesos tai panašu į gandų rinkinį, o ne žinių! The Elder Scrolls 6 dar neatsiranda, o Starfield DLC yra kaip senelio pasakojimas apie ateitį. Tikėčiau, kad Bethesda vis dar ieško patikslaus būdo, kaip pristatyti šį žaidimą, nes anksčiau pradėjo ir be jo. Tikėkite daugiau gandų, kol oficialūs atsako. Tačiau ARC Raiders yra panašiai į tai, ko visi pradėjo ieškoti – žaidimas, kurį galima žaisti dabar!basketball stars unblocked

Atsakyti
Free compress images 26 rugsėjo, 2025 - 10:53 pm

Labai geras straipsnis, bet iš tiesos tai panašu į gandų rinkinį, o ne žinių! The Elder Scrolls 6 dar neatsiranda, o Starfield DLC yra kaip senelio pasakojimas apie ateitį. Tikėčiau, kad Bethesda vis dar ieško patikslaus būdo, kaip pristatyti šį žaidimą, nes anksčiau pradėjo ir be jo. Tikėkite daugiau gandų, kol oficialūs atsako. Tačiau ARC Raiders yra panašiai į tai, ko visi pradėjo ieškoti – žaidimas, kurį galima žaisti dabar!Free compress images

Atsakyti
Inscreva-se na binance 25 lapkričio, 2025 - 11:28 am

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

Atsakyti

Palikite komentarą

Nepraleisk naujienų

Sek memel play