Resident Evil Requiem žaidimo peržiūra ir Max Payne 1 & 2 remake – 2025 08 13 aktualijos

Ego

Šiandien, 2025 m. rugpjūčio 13 d., pristatau jums naujausias žaidimų ir technologijų industrijos naujienas. Šiandien apžvelgsime:

Naujas Resident Evil Requiem žaidimas bus parodytas per Gamescom Opening Night Live

Resident Evil Requiem - Leonas ir Grace
Resident Evil Requiem – Leonas ir Grace

Nauja Resident Evil Requiem peržiūra bus pristatyta per Gamescom Opening Night Live. Pirmasis apie tai pranešė patikimas serijos leakeris Dusk Golem, teigdamas, kad per renginį bus parodyta „nauja žaidimo peržiūra“ su žiniasklaidos embargu, kurį planuojama atšaukti rugpjūčio 20 d. „Tada jis bus ir kitą mėnesį Tokyo Game Show“, – pridūrė jis.

Gamescom Opening Night Live dalyvavimą patvirtino Geoff Keighley. Be to, Dusk Golem pateikė daugiau detalių apie Leono, vieno pagrindinių veikėjų, vaidmenį: „Kiek žinau, RE9 „Ilgai lauktos pabaigos ir naujų pradžių“ tema turėtų būti Leono paskutinis pagrindinis vaidmuo laiko juostoje (nors jis dar gali pasirodyti CG filmuose ir ankstesnėse istorijose), tad to laukite su Resident Evil Requiem“, – sakė jis.

Renginys vyks rugpjūčio 19 d. 21 val.

Rockstar Games bendradarbiauja su Remedy Entertainment perdirbant Max Payne 1 & 2

Rockstar ir Remedy
Rockstar ir Remedy

Max Payne 1 & 2 Remake projektas sėkmingai juda į priekį, kaip teigiama Remedy Entertainment 2025 m. pusmečio finansinėje ataskaitoje, taip pat paaiškėjo, kad Rockstar Games ir Remedy Entertainment kartu dirba prie šio perdirbinio.

Remedy darbas prie originalių Max Payne žaidimų buvo išskirtinis. Abu žaidimai buvo gerai parduodami ir tapo ikoniniai dėl revoliucinės „bullet-time“ funkcijos (populiarintos Matrix). Remedy perdavė franšizę Take-Two, o Rockstar Games sukūrė sėkmingą tęsinį – Max Payne 3. Pirmosios detalės apie remake pasirodė 2023 m., o pilna gamyba prasidėjo 2024 m.

Remedy 2025 m. sausio–birželio pusmečio ataskaita apima įvairius projektus, įskaitant Max Payne 1 & 2 Remake atnaujinimą. Teigiama: „Max Payne 1 & 2 remake projektas tęsia progresą ir išlieka pilnoje gamyboje. Antrąjį ketvirtį komanda pasistūmėjo stabiliai, remdamasi ankstesnio laikotarpio pagreičiu. Bendradarbiavimas su Rockstar Games išlieka artimas ir produktyvus, užtikrinant derinimą, kai projektas artėja prie kito svarbaus etapo.“

Tai rodo, kad abu pagrindiniai Max Payne kūrėjai dirba kartu, tačiau neaišku, ar darbas pasidalintas 50/50 ar kiek kiekviena komanda prisideda.

Gamescom 2025 turės daugiau nei 1500 dalyvių

Gamescom 2025
Gamescom 2025

Gamescom 2025, vyksiantis rugpjūčio 20–24 d. Kelne, Vokietijoje, pranoksta seną, gerą E3 ir tampa pagrindine žaidimų scena. Renginyje dalyvaus daugiau nei 1500 dalyvių iš 72 šalių, o tai yra naujas rekordas.

Tiksliai investuojame į plėtrą, infrastruktūrą ir tolesnį vystymą, kad dar labiau sustiprintume mūsų dalyvių ekonominę sėkmę,“ – sakė Koelnmesse prezidentas ir generalinis direktorius Gerald Böse. „233 000 kvadratinių metrų ploto augimas ir rekordiniai registracijos skaičiai patvirtina hibridinio renginio koncepcijos sėkmę. Kartu jau galime tikėtis beprecedentės įvairovės.

Organizatoriai praneša, kad naudojamas plotas yra 3000 kvadratinių metrų didesnis nei 2024 m. Tarp dalyvių – žaidimų, technologijų ir kitos kompanijos, įskaitant 2K, Bandai Namco, Bethesda, Blizzard, Capcom, CD Projekt Red, EA, Konami, Nintendo, Ubisoft ir Xbox. Bus pristatyti žaidimai, tokie kaip Hollow Knight: Silksong, Call of Duty: Black Ops 7 ir Project Motor Racing.

Tyrimo rezultatai: 80 % žaidėjų susiduria su sukčiais internete

CoD Warzone sukčiavimas
CoD Warzone sukčiavimas

Nauja PlaySafe ID ataskaita atskleidžia, kad 80 % žaidėjų yra susidūrę su sukčiais internetiniuose žaidimuose, o 42 % svarstė mesti žaidimą dėl šios problemos.

Ataskaita, paremta daugiau nei 2000 žaidėjų iš JAV ir JK apklausa, rodo nerimą keliančius rezultatus. Tik 20 % žaidėjų teigė niekada nesusidūrę su sukčiais. 55 % prisipažino sumažinę ar nutraukę išlaidas mikrotransakcijoms ar pirkiniams žaidime dėl nepasitikėjimo.

Ypatingai paveikti žaidimai, tokie kaip Escape from Tarkov, kur, nepaisant tūkstančių sukčių banų, žaidėjai yra vis dar nepatenkinti esama situacija. Neseniai sukčiai buvo aptikti ir Battlefield 6 beta teste.

Nuoširdžiai netikiu, kad 71 % apklaustųjų sutiktų patvirtinti savo tapatybę per akredituotą bendrovę, kad būtų užtikrinta atsakomybė ir sukčiai būtų lengviau identifikuojami. Tačiau 62 % žaidėjų prisipažino jautę pagundą sukčiauti.

PlaySafe ID teigia, kad siekia sumažinti sukčiavimą tokiuose žaidimuose kaip Escape from Tarkov, Rainbow Six Siege ir Call of Duty.

Modifikuotas 12,5 colio 4K žaidimų nešiojamasis įrenginys su NVIDIA RTX 4090

Handheld konsolė iš RTX 4090
Handheld konsolė iš RTX 4090

Žaidėjai, ieškantys nešiojamųjų žaidimų įrenginių su NVIDIA technine įranga, turi ribotas galimybes. Neseniai išleistas Nintendo Switch 2 palaiko DLSS technologiją, tačiau naudoja ne naujausią architektūrą ir nėra toks galingas kaip konkuruojantys įrenginiai su Ryzen Z-Series APU.

Vieni žaidėjai, pavargę laukti aukščiausios klasės NVIDIA lusto nešiojamajame įrenginyje, ėmėsi kurti savo sistemas. Bilibili kūrėjas Qingchen DIY (video) sukūrė 12,5 colio įrenginį, kuris atrodo masyvus, bet siūlo tai, ko nėra kituose rinkos įrenginiuose – aukščiausios klasės CPU ir GPU, kaip žaidimų nešiojamuosiuose kompiuteriuose.

Sistema pastatyta ant Tongfang korpuso, su Core i9-14900HX procesoriumi ir GeForce RTX 4090 Laptop GPU. Kaip ir bet kuris žaidimų nešiojamasis kompiuteris su šia įranga, jis gali paleisti žaidimus 4K raiška, o 12,5 colio IPS ekranas turi 4K raišką. Įrenginys turi 64 GB DDR5-5600 atminties ir 2 TB talpos.

Iš esmės tai yra nešiojamasis kompiuteris, paverstas žaidimų nešiojama konsole, naudojant pagrindinę plokštę ir aušinimą tiesiai iš nešiojamojo kompiuterio.

Sistema buvo demonstruojama žaidžiant God of War ir Horizon Forbidden West 4K raiška. Aušinimo sistema liko nepakeista, todėl įrenginys veikia kaip nešiojamasis kompiuteris, išlaikydamas GPU temperatūrą žemesnę nei 72 °C. Įrenginiui reikia išorinio maitinimo šaltinio norint gauti didesnį našumą, tačiau turi 50 Wh integruotą bateriją. Pagrindinės energijos optimizacijos galėtų sumažinti šį poreikį.

NVIDIA GeForce Game Ready 580.97 draiveris

NVIDIA GeForce Game Ready Driver
NVIDIA GeForce Game Ready Driver

Pagrindiniai akcentai:
Naujas GeForce Game Ready 580.97 draiveris prideda palaikymą DLSS 4 technologiją Senua’s Saga: Hellblade II Enhanced ir Grand Theft Auto V Enhanced.

Išspręstos problemos:

  • Samsung 57″ Odyssey Neo G9 mirgėjimas/perpildymas, kai ekranas neveikia darbalaukyje [5361116].
  • Kai kurių nešiojamųjų kompiuterių ekranai gali atrodyti blankūs, kai prijungtas išorinis HDR monitorius ir pasirinktas „tik NVIDIA GPU“ režimas [5429667].

Žinomos problemos:

  • Cyberpunk 2077 CTD naudojant foto režimą su įjungtu Path Tracing [5076545].
  • Counter-Strike 2: tekstas gali būti šiek tiek iškraipytas, kai žaidimo raiška mažesnė už natyvią ekrano raišką [5278913].
  • Adobe Premiere Pro: kai kurios sistemos gali užšalti eksportuojant naudojant aparatinį kodavimą [5431822].

Paketo turinys:

  • HD Audio Driver – 1.4.5.0
  • NVIDIA PhysX System Software – 9.23.1019
  • CUDA – 13.0
  • DCH NVIDIA Control Panel – 8.1.968.0

Šaltinis: NVIDIA

AMD GPU Profile Manager leidžia įjungti FSR4 žaidimams

AMD FSR4 Fidelity FX Super Resolution
AMD FSR4 Fidelity FX Super Resolution

Šiuo metu tik oficialiai AMD palaikomi žaidimai gali būti rankiniu būdu perjungti į FSR4 per draiverio programinę įrangą. Nors žaidimų kūrėjai tiesiogiai neintegruoja FSR4, kaip matyti Cyberpunk atveju, AMD įgalina šią technologiją per draiverius. Iki šiol žaidėjai turėjo laukti oficialaus AMD palaikymo.

AMD GPU Profile Manager apeina šį apribojimą, leisdamas įjungti FSR4 bet kuriam FSR3.1 palaikančiam žaidimui. Tačiau tai neveikia visiems žaidimams, o ypač tiems su anticheat sistemomis, kur reikėtų laukti oficialaus palaikymo. Ancient Gameplays pademonstravo įrankio veikimą ir naudojimą, pabrėždamas, kad pirmiausia reikia įjungti FSR3 prieš paleidžiant žaidimą arba jo nustatymuose. Tada AMD Adrenalin rodo, ar FSR4 įjungtas.

Žaidėjai gali patikrinti suderinamų ir nesuderinamų žaidimų sąrašą. Fabio iš Ancient Gameplays pažymi, kad įrankis naudingas žaidėjams, turintiems problemų su naujesniais draiveriais, kurie palaiko FSR4. Naudojant senesnius draiverius, palaikymas prarandamas, bet įrankis leidžia priverstinai įjungti FSR4. Taip pat galima vienu paspaudimu įjungti FSR4 visiems žaidimams, įtrauktiems į techninį peržiūros (preview) draiverį, nors jie dar nėra oficialiai palaikomi.

Kūrėjas žada pridėti daugiau profilių redagavimo funkcijų, tad įrankis gali tapti toks pat universalus kaip NVIDIA Profile Inspector.

ARM pristato Neural Super Sampling (NSS) silpnesniems įrenginiams

Mobile Neural Super Sampling NSS
Mobile Neural Super Sampling NSS

ARM pristato naują Neural Super Sampling (NSS), AI pagrįstą upscaling algoritmą, skirtą mažos galios ARM įrenginiams. Šių metų pradžioje buvo paskelbtas Arm Accuracy Super Resolution (ASR), paremtas AMD FidelityFX Super Resolution 2.0. NSS žengia toliau, naudodamas dedikuotą AI akseleraciją, panašiai kaip AMD FSR4, reikalaujantis AI branduolių.

NSS 540p į 1080p rezoliuciją
NSS 540p į 1080p rezoliuciją
NSS 540p į 1080p rezoliuciją 2
NSS 540p į 1080p rezoliuciją

Nuo 2026 m. ARM GPU integruos NPU klasės akseleratorius į shader’ių branduolius, pasiekdami daugiau nei 10 TOPS/Watt neuroniniams darbams. NSS yra pirmasis pritaikymas, pakeičiantis fiksuotą laikiną upscalingą lengvu AI modeliu. Jis gali padidinti raišką nuo 540p iki 1080p per ~4 ms kadrui, sumažindamas GPU apkrovą iki 50 % lyginant su natyviu renderinimu.

NSS remiasi ASR, naudojamu žaidimuose kaip Fortnite ir Infinity Nikki, tačiau pagerina ryškumą, stabilumą, šešėlių, plonos geometrijos ir dalelių efektų apdorojimą. Jis veikia tiesiogiai per GPU su bendra atmintimi, naudoja INT8 kvantizavimą efektyvumui ir palaiko išmokytą kaupimą, taisymą bei tikslinį pikselių filtravimą be reaktyvių kaukių.

Kūrėjai gali pradėti naudoti Neural Graphics Development Kit, kuriame yra Unreal Engine įskiepis, Vulkan emuliacija, profiliavimo įrankiai, atviri modeliai GitHub ir Hugging Face bei ARM ML plėtiniai Vulkan. Partneriai, tokie kaip Epic Games, Tencent, NetEase, Sumo Digital ir Enduring Games, jau dirba su šia technologija.

PayPal riboja Steam pirkimus iki EUR, CAD, GBP, JPY, AUD ir USD

Steam
Steam

Reddit platformoje pasirodė paveikslėlis su Steam Support pareiškimu, kuriame teigiama, kad PayPal nebeapdoros Steam pirkimų valiutomis, išskyrus šias šešias: eurus, Kanados dolerius, Didžiosios Britanijos svarus, Japonijos jenas, Australijos dolerius ir JAV dolerius.

negaliomas mokėjimas per Paypal Steam
negaliomas mokėjimas per Paypal Steam

Steam Support paaiškino, kad „2025 m. liepos pradžioje PayPal informavo Valve, jog jų mokėjimų apdorojimo bankas nedelsiant nutraukia operacijas, susijusias su Steam, tam tikromis valiutomis. Tai paveikia Steam pirkimus, naudojant PayPal, valiutomis, išskyrus EUR, CAD, GBP, JPY, AUD ir USD.“ Jie pridūrė: „Tikimės ateityje vėl pasiūlyti PayPal kaip pasirinkimą kitoms valiutoms, tačiau laikas neaiškus. Taip pat svarstome pridėti naujus mokėjimo būdus paveiktiems klientams.

Tai pirmasis oficialus Valve pareiškimas šiuo klausimu, nors žaidėjai apie problemas Steam forumuose skundžiasi nuo liepos pradžios, kas sutampa su Valve nurodytu laiku. Vienas vartotojas teigė atlikęs pirkimą per PayPal ne viena iš šešių valiutų likus trims dienoms iki liepos 12 d. Neaišku, kodėl PayPal blokuoja pirkimus Steam platformoje kitomis valiutomis, tačiau laikas sutampa su spaudimu Valve pašalinti tam tikrą suaugusiesiems skirtą turinį. Vis dėlto nėra konkrečių įrodymų, siejančių šį apribojimą su kampanija prieš suaugusiųjų turinį Steam ir Itch.io.

YouTube testuoja AI pagrįstą amžiaus patikrą JAV

Youtube
Youtube

Socialinės medijos platformos vis aktyviau siekia apsaugoti vaikus nuo žalingo turinio, o YouTube žengia žingsnį toliau, testuodamas AI pagrįstą amžiaus patikros sistemą JAV. Ši sistema ne tik remiasi vartotojų pateikta informacija, bet ir naudoja AI, kad pagal peržiūrų įpročius nustatytų, ar vartotojas yra suaugęs, ar nepilnametis, taip tiksliau apsaugodama jaunus vartotojus nuo netinkamo turinio.

Testas pradedamas su ribotu vartotojų skaičiumi, o platesnis įdiegimas priklausys nuo jo sėkmės. Nors kaip iniciatyva teigia, kad tai „skatina saugesnę aplinką“, ji kelia privatumo ir etikos klausimų. Kadangi AI stebi peržiūrėto turinio pobūdį, tai gali pažeisti žodžio laisvę ir privatumą. Skaitmeninių teisių grupės teigia, kad tokie metodai gali sumažinti anonimiškumą ir riboti prieigą prie jautrios informacijos, pvz., psichikos sveikatos forumų.

Šis žingsnis atitinka reguliavimo iniciatyvas, tokias kaip Online Safety Act, skirtas apsaugoti vaikus nuo suaugusiesiems skirto turinio, nors ir taip aišku, kad tai tik eilinis akių dūmimas siekiant didesnės kontrolės. Iniciatyva sutampa su YouTube pastangomis riboti reklamos blokatorius ir diegti AI funkcijas, „gerinančias“ vartotojų patirtį bei monetizaciją. Abejotina ar vartotojai gali gauti naudos iš viso šio „geresnio turinio atradimo ir saugesnės aplinkos“, bet, kad ir kas būtų daroma, YouTube privalo išlaikyti balansą tarp saugumo ir privatumo.

Susiję įrašai

Palikite komentarą

Nepraleisk naujienų

Sek memel play