Šiandien, 2025 m. rugpjūčio 16 d., pristatau jums naujausias žaidimų ir technologijų industrijos naujienas. Šiandien apžvelgsime:
Resident Evil Requiem turės tris žaidžiamus veikėjus

Insideris teigia, kad Resident Evil Requiem turės tris žaidžiamus veikėjus, tačiau iki šiol matėme tik vieną. Artėjant naujam žaidimo treileriui per Gamescom Opening Night Live rugpjūčio 19 d., pasirodė keletas nutekinimų. Neseniai sužinojome, kad žaidime bus The Last of Us stiliaus kova ir transporto priemonės, taip pat istorijos detalės apie RE9. Naujausias nutekinimas atskleidžia, kad bus daugiau žaidžiamų veikėjų.
Nutekinimas apie Resident Evil Requiem veikėjus kilo iš AestheticGamer (Dusk Golem) įrašų X platformoje. Jis teigė, kad žaidimas kai kuriems gerbėjams primins Revelations seriją. Atsakydamas į klausimą apie veikėjų skaičių, jis patvirtino, kad žaidėjai galės valdyti Leoną, Grace ir „šiek tiek Alyssą“. Iki šiol matėme tik Grace Ashcroft kaip žaidžiamą veikėją. Dusk Golem ne kartą pabrėžė, kad Leonas bus vienas pagrindinių veikėjų, o Alyssa Ashcroft, Grace motina, minima kaip galima milžiniška monstrė treileryje. Ši informacija nėra oficiali, todėl ją reikėtų vertinti atsargiai.
Call of Duty: Black Ops 7 išleidimas lapkričio 14 d.

Įvairūs šaltiniai ir nutekinimai patvirtino, kad Call of Duty: Black Ops 7 pasirodys 2025 m. lapkričio 14 d. Šių metų franšizės dalis yra tiesioginis Black Ops 6 tęsinys, bet labiau siejasi su Black Ops 2, nukreipdamas seriją į futuristinę kryptį.
Insider Gaming nepriklausomai patikrino, kad Call of Duty: Black Ops 7 startuos lapkričio 14 d. Tai patvirtino ir Dealabs, teigdami: „Remiantis mūsų informacija, Call of Duty: Black Ops 7 bus išleistas 2025 m. lapkričio 14 d.“ Šaltinis yra patikimas, o informacija sutampa su ankstesniu TheGhostOfHope nutekinimu liepos 17 d. Dealabs naudoja JSON duomenų analizę, kad gautų jautrią informaciją. Žaidėjai gali pažymėti šią datą kalendoriuose – iki žaidimo išleidimo lieka mažiau nei trys mėnesiai.
Embracer group didina AI naudojimą

Per naujausios pajamų ataskaitos pristatymą generalinis direktorius Phil Rogers pavadino AI „vis labiau palaikančia jėga“. Jis sakė, kad AI naudojimas, „išmanesnis bendradarbiavimas“ ir „didesnis procesų supaprastinimas“ bus „raktas į vertės atrakinimą ir maržų didinimą“.
„Mūsų siekis yra paprastas ir aiškus: vadovauti su išskirtiniu IP, veikti aiškiai ir disciplinuotai bei atskleisti visą savo potencialą“, – teigė jis. – „Sprendimai, kuriuos priimame dabar, nulems ne tik tai, ką pasieksime, bet ir tai, kuo tapsime.“
Kalbėdamas apie supaprastinimą, Embracer, kuris juda link tapimo „Fellowship Entertainment“, sako, kad dėmesys išliks „nuolatiniam tobulinimui bei tikslingoms sąnaudų iniciatyvoms“.
Šios iniciatyvos bus nukreiptos į prastai veikiančius verslus, kad būtų galima „atlaisvinti kapitalą ir nukreipti jį ten, kur grąža bus didesnė“.
„Šios iniciatyvos galimai apims ir atsisakymą tam tikrų turto dalių“, – sakė Rogersas, nepaminėdamas, ar tai reiškia, jog laukia ir daugiau atleidimų.
Šiuo metu, anot Rogerso, įmonė susiduria su „lemiamu momentu“, kai „Embracer“ turi „aštriau sutelkti dėmesį“. Jis pridūrė, kad įmonė „dvigubai sustiprins pastangas“ toje srityje, kuri, jo manymu, yra didžiausia stiprybė: „įgalinti talentingas komandas kurti neužmirštamas patirtis, paremtas visame pasaulyje mylimais IP.“
Tarp tokių IP – „The Lord of the Rings“, „Tomb Raider“, „Kingdom Come Deliverance“, „Metro“ ir „Dead Island“, kad paminėtume tik keletą. Rogersas teigia, kad įmonė „statosi pamatus geresnei kūrimo aplinkai savo projektams“, kuri, jo manymu, yra „vienas įdomiausių IP portfelių industrijoje“.
Labai sunku kažką išvis suprasti iš šios biurokratinės žodžių mišrainės, bet kas aišku, tai, kad Embracer šiuo metu kuria devynis AAA žaidimus, kurie turėtų pasirodyti (neskaitant projektų, finansuojamų partnerių). Tačiau keli iš jų gali nusikelti į 2028/29 finansinius metus.. Taip pat deda labai daug pastangų į AI, kad pakeisti mažiau pelningus sektorius ir aišku bus dar daugiau atleidimų.
Game Pass paverčia kūrėjus „samdomais vergais“, teigia buvęs PlayStation vadovas

Buvęs Playstation Studios vadovas Shawn Layden interviu GameIndustry.Biz kritikavo Xbox Game Pass modelį, teigdamas, kad jis nėra naudingas kūrėjams ir paverčia juos „samdomais vergais“. Game Pass yra Xbox prenumeratos paslauga, siūlanti žaidimų bibliotekos nuomą, įtraukiant tiek AAA, tiek indie žaidimus.
Laydenas teigė, kad diskusijos apie Game Pass pelningumą nėra teisingas klausimas. „Įmonės gali manipuliuoti finansais, kad paslauga atrodytų pelninga,“ – sakė jis. Tikrasis klausimas – ar Game Pass naudingas kūrėjams? Pasak jo, prenumeratos modelis paverčia kūrėjus „samdomais vergais“, nes jie negauna nieko už žaidimo pasisekimą rinkoje, o tik fiksuotą mokestį: „Tu man moki X dolerių už valandą, aš tau sukuriu žaidimą, imk ir talpink savo serveriuose.“ Laydenas pridūrė, kad Game Pass „neįkvepia kūrėjų“.
GPD Win 5 debiutuoja kaip galingiausias nešiojamas žaidimų įrenginys

GPD Win 5 oficialiai debiutuoja kaip vienintelis Strix Halo pagrįstas nešiojamasis žaidimų įrenginys, pretenduojantis aplenkti RTX 4060 Mobile našumą. GPD tapo pirmuoju gamintoju, išleidusiu įrenginį su vienu greičiausių APU pasaulyje – Ryzen AI Max+ 395 su 55–75W TDP, turinčiu 16 Zen 5 branduolių ir greičiausią integruotą grafikos procesorių Radeon 8060S.

GPU turi 40 skaičiavimo blokų (CU), pagrįstų RDNA 3.5, gerokai lenkdamas esamus nešiojamuosius įrenginius su Strix Point ar Ryzen Z2 Extreme APU. GPD teigia, kad Win 5 palaiko iki 128 GB LPDDR5X 8000 MT/s atminties ir iki 4 TB SSD talpos, siūlydamas konfigūracijas su 32 GB/64 GB operatyviąja atmintimi ir 1/2/4 TB saugykla, taip pat Micro SD ir mini SSD lizdus.
Ekranas – 7 colių IPS su 1920x1080p raiška ir iki 120 Hz atnaujinimo dažniu, palaikančiu AMD FreeSync Premium ir 100 % sRGB spalvų spektrą. Įrenginys (267 mm ilgio) yra kompaktiškesnis nei dauguma konkurentų, pvz., Steam Deck. Unikali savybė – išimama 80Wh baterija (be jos svoris 565 g, su ja – 915 g), o taip pat 180W maitinimo adapteris.

Valdymas modernus: joystick’ai su Zero Dead Zone ir Zero Drift, Hall Effect technologija su 0,1 mm tikslumo ir 0,1 ms atsako laiku. Ryšys apima WiFi 6E, Bluetooth 5.3, 2x Type-C prievadus (1x USB 3.2 Gen 2, 1x USB 4.0) ir 3,5 mm garso lizdą. GPD Win 5 lenkia daugelį stacionarių procesorių su žemesniu TDP ir aplenkia RTX 4060 Mobile sintetinėse apkrovose. Kaina tikimasi, kad bus žemesnė nei ASUS ROG Z13 Flow 2025 (Apie 2000 eurų), galimai siekianti mažiau nei 2000 eurų.
Lords of the Fallen 2 bus pristatytas per Gamescom

Lords of the Fallen 2, laikomas 2023 m. Lords of the Fallen tęsinys, bus pristatytas per Gamescom Opening Night Live rugpjūčio 19 d. Nors apie žaidimą mažai žinoma, CI Games vadovas patvirtino anonsą po Geoff Keighley užuominos socialinėje medijoje.
Keighley paskelbė kraujuoti pieštą „II“ atvaizdą su antrašte „Kraujas bus pralietas“. Netrukus CI Games vadovas Marek Tyminski repostino atvaizdą su prierašu „Lords of the Fallen II“ – trumpiausias anonsas, kokį tik galima įsivaizduoti.
Battlefield 6 kūrėjai jau keičia Rush režimą

Battlefield 6 kūrėjai jau spėjo atlikti pakeitimus Rush režime, pristatytame per antrąjį atviros beta versijos savaitgalį. Šis savaitgalis jau pritraukė daug žaidėjų, kurie išbando du naujus režimus ir naują žemėlapį.
Battlefield Comms X platformoje pranešė apie balanso pakeitimus Breakthrough ir Rush režimuose. Gynėjų atgimimo laikas abiejuose režimuose nustatytas 12 sekundžių (anksčiau 6–12 s). Breakthrough režime sumažintas žaidėjų skaičius, reikalingas užimti objektui. Vėliau buvo sumažintas Rush MCOM laikmatis nuo 45 iki 30 sekundžių, siekiant pagerinti puolėjų ir gynėjų balansą. Kūrėjai toliau stebės režimą ir atliks papildomus pakeitimus.
Žaidėjai, įskaitant turinio kūrėją Westie, skundžiasi dideliais balanso trūkumais ir per mažu atstumu tarp MCOM vietų Rush režime, kuris ribojamas 12 prieš 12 žaidėjų. Nors laikmačio pakeitimai padeda, žaidėjai prašo daugiau patobulinimų, įskaitant „pakankamą erdvę“. Beta ir yra skirta tokioms problemoms nustatyti, todėl kūrėjai tikėkimės turės laiko jas išspręsti iki realaus žaidimo leidimo.
Wuchang: Fallen Feathers 1.5 atnaujinimas sukėlė cenzūros audrą

Praėjus kelioms savaitėms po Wuchang: Fallen Feathers išleidimo, Soulslike žaidimas susiduria su stabilumo problemomis ir tūkstančiais neigiamų atsiliepimų. 1.5 atnaujinimas sukėlė žaidėjų pyktį dėl cenzūros, siužeto keitimų ir sumažintų iššūkių.
Atnaujinimo pastabose nurodyta: „Pridėti dialogai kai kuriems NPC, kad užbaigtų siužetą. Ateityje optimizuosime išsekimo animacijas siužeto veikimui gerinti.“ Žaidėjai pastebėjo, kad po atnaujinimo kai kurie bosai negali būti nužudyti, o pereina į „išsekimo“ būseną, Mingų dinastijos kariai nepuola, o naujos balso linijos keičia istoriją. Tai stipriai palengvino vieną sudėtingą skyrių, nuvildamas Soulslike gerbėjus.
Situaciją pablogino pranešimai, kad oficialiame Wuchang subreddit’e moderatoriai trina skundus apie atnaujinimą, dar labiau sumažindami žaidimo reitingus. Lance McDonald X platformoje teigė: „Tai ne Kinijos vyriausybės primesta cenzūra, Wuchang yra pakankamai provyriausybinis žaidimas“ Šis skandalas gali stipriai pakenkti Leenzee reputacijai, nes tai pirmasis studijos projektas.
Valve atnaujina Steam parduotuvės puslapius

Valve ruošiasi atnaujinti Steam parduotuvės puslapius, siekiant pagerinti vartotojų patirtį. Pakeitimai pirmiausia bus išbandyti beta versijoje. Puslapiai bus išplėsti iki 1200 pikselių pločio, o pagrindinis turinio stulpelis – nuo 616 iki 780 pikselių. „Tai pagerina apsipirkimo patirtį, leidžia rodyti didesnius ekrano vaizdus, anonsus ir suteikia daugiau vietos funkcijoms aprašyti,“ – teigia Valve. Puslapiai prisitaikys prie mažesnių ekranų ar langų.

Aprašymo skiltyje bus palaikomi .mp4 ir .webm formatai (anksčiau tik .gif), iki 100 MB ir 12 sekundžių trukmės, kad kūrėjai galėtų geriau pristatyti žaidimus. Steamworks perkoduoja failus, užtikrindami kokybę ir lengvumą Steam Deck ir mobiliąja programėle. Beta truks kelias savaites, leidžiant kūrėjams atnaujinti turinį prieš visuotinį įdiegimą.