NVIDIA N1X ir Battlefield 6 nutekinta medžiaga – 2025 07 30 aktualijos

Ego

Šiandien, 2025 m. liepos 30 d., pristatau jums savaitės technologijų ir žaidimų naujienas. Šioje apžvelgsime NVIDIA N1X sistemos nutekintą testą Windows platformoje su naujais 590 serijos driveriais, Battlefield 6 nutekinimą, atskleidžiantį 25 minutes veiksmo, Horizon franšizės 38 mln. pardavimų pasiekimą, EA kainų politiką, Death Stranding 2 foto režimo panaudojimą apeinant JK amžiaus patvirtinimo įstatymą, AMD Ryzen AI MAX+ 395 procesorių galimybes, leidžiančias lokaliai paleisti 128 mlrd. parametrų LLM modelius su 96 GB atmintimi, ir The Witcher 4 naratyvo filosofiją.

NVIDIA N1X jau testuojamas Windows platformoje

Nvidia N1X
Nvidia N1X

NVIDIA JMJWOA, kodinis pavadinimas N1X, anksčiau pastebėtas Geekbench duomenų bazėje, dabar aptiktas Furmark duomenų bazėje. Šis nutekėjimas patvirtina du dalykus: N1X jau veikia Windows sistemoje ir naudoja specialų 590 serijos driverį.

Šiuo metu NVIDIA naudoja 577 serijos driverius, o bendrovė patvirtino, kad 580 serija bus paskutinė, palaikanti senesnes architektūras, tokias kaip Kepler ir Maxwell. Tai reiškia, kad čia naudojama 590 serija jau kuriama ir greičiausiai bus pirmoji, atsisakanti šių senų architektūrų palaikymo. N1X naudoja NVIDIA 590.22 driverius.

Kalbant apie testą, buvo naudojama senesnė Furmark versija (v1) su 720p raiška. Svarbu pažymėti, kad Furmark nėra tik streso testas – jis turi ir palyginamąjį režimą. Tačiau oficialus Furmark 1 720p reitingas neatnaujintas 13 metų. Vis dėlto turime prieigą prie tiesioginių duomenų, leidžiančių atlikti tam tikrus palyginimus.

FURMARK N1X rezultatai
FURMARK N1X rezultatai

4286 taškų rezultatas rodo, kad testas neatspindi visų lusto galimybių. Tai mažiau nei pusė RTX 5060 rezultato, nors šis turi 37 % mažiau branduolių. GPU pasiekė tik 63 % maksimalų panaudojimą, greičiausiai dėl galios ribojimų, nes temperatūra neviršijo 59 °C.

Nors dar nėra reikšmingų palyginimų, tai patvirtina, kad NVIDIA pradėjo N1X ar N1 serijos testavimą Windows platformoje. Tikėtina, kad tai nebuvo vidinis NVIDIA testas, o greičiau vieno iš OEM partnerių, vertinančių N1X būsimiems produktams, pateiktas rezultatas.

Battlefield 6 – 25 minutės nutekinto žaidimo

Battlefield 6 nutekinta medžiaga
Battlefield 6 nutekinta medžiaga

Neseniai nutekėjęs Battlefield 6 vaizdo įrašas atskleidė 25 minutes gryno tankų žaidimo, kupino sprogimų ir chaoso. Po oficialaus Battlefield 6 pristatymo prieš kelias dienas pastebėtas staigus nutekėjimų šuolis. Neseniai buvo išgauta informacija apie battle royale režimo žemėlapį, atskleidžiantį visus lankytinus taškus. Dabar internete pasirodė ilgas BF6 tankų žaidimo vaizdo įrašas.

Praėjusį mėnesį nutekėjęs vaizdo įrašas, rodantis valdomas raketas ir tankų kovas, suteikė pirminį įspūdį apie Battlefield 6 tankų žaidimą, tačiau jis buvo per trumpas detalių analizei. Naujausias nutekėjęs pre-alpha vaizdo įrašas, įkeltas SphinxFPS YouTube kanale 2025 m. liepos 26 d., demonstruoja 25 minutes tankų (MBT ir IFV) veiksmo įvairiuose žemėlapiuose. Štai nutekėjęs vaizdo įrašas:

Vaizdo įrašas prasideda žaidėju, naudojančiu dujinį degiklį kaip įrankį transporto priemonėms tvarkyti. Priartinus liepsną prie tanko, iškart pradeda atsistatyti jo gyvybės juosta. Vėliau matyti, kaip komandos nariai padeda remontuoti žaidėjo tanką, leidžiant jam ilgiau išlikti mūšio lauke.

Vaizdo įrašas rodo įvairius Battlefield 6 tankus skirtinguose žemėlapiuose, kai kurie talpina iki šešių keleivių, kiti – keturis. Tačiau priekyje esantys du žaidėjai atlieka pagrindinius vaidmenis: vienas valdo tanką ir pagrindinį pabūklą, kitas kontroliuoja antrinį bokštelį. Vaizdo įrašas demonstruoja tankų naudojimą iš pirmojo ir trečiojo asmens perspektyvų.

Nutekėjęs vaizdo įrašas atskleidžia, kad Battlefield 6 tankai yra itin galingi, triuškinantys viską kelyje. Aplinkos griovimo galimybės ypač išryškėja naudojant tankus, kurie per kelias sekundes gali paversti pastatus griuvėsiais. Tačiau tankų kovos reikalauja strategijos – be jos priešo tankai gali sunaikinti per kelis smūgius. Vaizdo įraše matyti tiek žaidėjo pralaimėjimai, tiek pergalės prieš priešų tankus.

Šis pre-alpha turinys gali keistis iki pilno žaidimo išleidimo. Daugiau apie tankų žaidimą žaidėjai gali sužinoti per BF6 multi player pristatymo renginį liepos 31 d.

PlayStation Horizon franšizė pardavė 38 mln. kopijų

Horizon Zero Dawn Aloy
Horizon Zero Dawn Aloy

Sony naujame ieškinyje prieš Tencent Games atskleidė, kad PlayStation Horizon franšizė pasaulyje pardavė daugiau nei 38 mln. kopijų. Šis ieškinys pateiktas dėl autorių teisių ir prekių ženklo pažeidimų, nes teigiama, kad Tencent būsimo žaidimo Light of Motiram elementai nukopijuoti iš Horizon serijos.

Kaip pastebėjo vartotojas Shinobi602 socialiniame tinkle X, viename iš Sony ieškinio dokumentų nurodyta: „Horizon franšizė pardavė daugiau nei 38 mln. kopijų pasaulyje.“ Paskutiniai pardavimų duomenys, skelbti 2023 m., rodė 32 mln. vienetų. Nuo tada franšizė pardavė dar 6 mln. kopijų. Dokumente taip pat teigiama: „Nėra abejonių, kad Tencent turėjo prieigą prie Horizon franšizės kurdamas Light of Motiram, net jei nebūtų tiesiogiai kreipęsi į SIE dėl intelektinės nuosavybės licencijavimo.

Naujausias Horizon serijos žaidimas yra Horizon Zero Dawn Remastered. Franšizė taip pat turi kelis DLC (The Frozen Wilds ir Burning Shores), PSVR 2 žaidimą (Horizon Call of the Mountain), LEGO Horizon Adventures ir daugiau.

EA neketina kelti kainų, įskaitant Battlefield 6

Electronic Arts CEO Andrew Wilson
Electronic Arts CEO Andrew Wilson

Artėjant Battlefield 6 multi player pristatymui šią savaitę ir tikėtinai pre-order detalių paskelbimui, gerbėjai domisi žaidimo kaina. Nors laukiama brangesnė „Phantom Edition“, standartinės versijos kaina dar nepatvirtinta. Panašu, kad EA laikysis 70 USD bazinės kainos Battlefield 6 išleidimo metu.

Antradienio „earnings call“ metu Electronic Arts CEO Andrew Wilson buvo paklaustas apie konkurentų kainų kėlimą iki 80 USD. Wilson teigė, kad bendrovė kol kas neplanuoja keisti kainų: „Tai atsižvelgiant į tai, kad jau siūlome platų kainų spektrą – nuo nemokamų iki premium ir delux leidimų. Mūsų tikslas – patenkinti visus žaidėjus ir pasiūlyti didžiausią vertę. Toliau ieškosime galimybių teikti vertę per įvairias kainų schemas, bet kol kas didelių pokyčių nenumatoma.

Death Stranding 2 foto režimas naudojamas apeiti JK amžiaus patvirtinimo įstatymą

Death Stranding 2
Death Stranding 2

Vienas pagrindinių JK amžiaus patvirtinimo įstatymo identifikavimo būdų yra veido atpažinimas. Žaidimų kūrėjas Dany Sterkhov socialiniame tinkle X atskleidė, kad naudojo Death Stranding 2 foto režimą, kad užfiksuotų Sam Bridges veidą ir apeitų šią apsaugą: „Galima naudoti Death Stranding foto režimą, kad apeitum Discord amžiaus patvirtinimą.

Jo įraše parodytas procesas, kaip jis fiksavo Sam veidą iš Death Stranding 2, kad patenkintų sistemos reikalavimus. Neaišku, ar tai veikia su kitais žaidimais, tačiau hiperrealistiška Death Stranding 2 grafika akivaizdžiai efektyvi. Ir smagu, nes įstatymas kvailas, bet ir kelia susirūpinimą dėl tokios lengvos spragos. Stebėsime tolimesnius įvykius.

AMD Ryzen AI MAX+ procesoriai siūlo 96 GB atmintį ir 128 mlrd. parametrų LLM palaikymą

Ryzen AI MAX+
Ryzen AI MAX+

AMD dar kartą įtvirtino savo lyderystę, perkeldama galingą dirbtinio intelekto (AI) skaičiavimą į vartotojų įrenginius per XDNA variklius. Strix Point ir Strix Halo APU linijos siūlo aukščiausią AI našumą, o naujausias Adrenalin Edition 25.8.1 driveris įgalina iki 128 mlrd. parametrų plataus modelių (LLM) palaikymą. Tai leidžia vartotojų įrenginiams, su APU tokiais kaip Ryzen AI MAX+ 395, lokaliai pakeisti modelius, pavyzdžiui, Meta Llama 4 Scout.

Ryzen AI MAX+ palaikomi modeliai
Ryzen AI MAX+ palaikomi modeliai

Per AMD Variable Graphics Memory (VGM) integruotam GPU (iGPU) galima skirti iki 96 GB grafikos atminties, leidžiančios paleisti lokaliai LLM. Llama 4 Scout, pagrįstas Mixture-of-Experts (MoE), naudoja tik 17 mlrd. parametrų vykdymo metu, užtikrindamas gerus TPS (žetonų (tokens) per sekundę) rodiklius, todėl tinka kaip itin pajėgus AI asistentas. AMD taip pat padidino modelių konteksto dydį iki 256 000 žetonų, palyginti su įprastu 4096 žetonų standartu, suteikdamas didesnį lankstumą ir našumą

Ryzen AI MAX+ AI modelių lyginamoji analizė
Ryzen AI MAX+ AI modelių lyginamoji analizė

Strix Halo platforma kol kas prieinama ribotame įrenginių skaičiuje, kai kurie kainuoja daugiau nei 2000 eurų. Vis dėlto AMD pažanga AI daro AI prieinamesnę, nors šiuo metu reikalingas tikrai solidus biudžetas.

The Witcher 4 gerbs pirmtako palikimą, bet nesieks jo pranokti

The Witcher 4 - Unreal Engine 5 Tech Demo - Lan Exeter
The Witcher 4 – Unreal Engine 5 Tech Demo – Lan Exeter

The Witcher 4 pristatys naujų funkcijų, tačiau gerbs The Witcher 3 palikimą, nesistengdamas jo „pranokti“, nes, anot kūrėjų, žaidimų sėkmė nėra matematinė, o pripažinimas – subjektyvus.

GamesRadar+ kalbėjęs žaidimo naratyvo direktorius Philipp Weber pripažino, kad diskusijos apie tai, kaip CD Projekt Red (CDPR) pralenks trečiąją dalį, kelia jam nerimą. Tačiau jis pabrėžė, kad žaidimai nėra matematiniai, todėl bandymas „pranokti“ The Witcher 3 nėra tikslas. Vietoje to, CDPR siekia atiduoti duoklę trečiosios dalies palikimui, vadovaudamiesi ta pačia filosofija, bet kuriant tikrą tęsinį, kuris neperdirbinėja senų idėjų. Anot Weber, The Witcher 4 bus „sveikas derinys tarp progreso ir naujovių, išlaikant pagarbą tam, kas buvo, bet nebandant to pralenkti“. Tikslas – sukurti žaidimą, kurį pamils dalis žaidėjų, ypač The Witcher 3 gerbėjai.

Skamba kiek kitaip viskas negu per pirmuosius interviu. Dabar panašu, kad nesitaiko pagrinde į „naują“ auditoriją, o į The Witcher 3 gerbėjus. Nors dabartiniu teigimu, The Witcher 4 nesiekia pranokti savo pirmtako, vizualiai jis greičiausiai bus įspūdingesnis, bet kaip visada, laikas parodys.

Susiję įrašai

Palikite komentarą

Nepraleisk naujienų

Sek memel play