Neilas Druckmannas palieka The Last of Us HBO ir Cyberpunk Edgerunners 2 – 2025 07 06 aktualijos

Ego

Šiandien, 2025 m. liepos 6 d, pristatau jums antros savaitės pusės technologijų ir žaidimų naujienas. Taip pat visus sveikinu su karaliaus Mindaugo karūnavimo diena. Taigi, šiandien peržvelgsime Neilo Druckmanno sprendimą atsitraukti nuo The Last of Us HBO serialo, Cyberpunk: Edgerunners 2 patvirtinimą ir kitas žaidimų bei technologijų aktualijas.

Neilas Druckmannas atsisako dalyvauti The Last of Us HBO seriale

Po antrojo The Last of Us sezono pabaigos, bendraautorius ir scenaristas Neilas Druckmannas paskelbė, kad nedalyvaus kuriant trečiąjį sezoną. The Last of Us Part 2 pardavimai išaugo dėl antrojo HBO serialo sezono, tačiau pats serialas nesulaukė tokio didelio gerbėjų palaikymo – antrojo sezono finalą peržiūrėjo 55% mažiau žiūrovų, tai yra daugiau nei 4,5 mln. mažiau.

Nors populiarumas sumažėjo, HBO pratęsė serialą trečiam sezonui, o Druckmannas patvirtino, kad jis bus rodomas Abby perspektyva, kur pagrindinį vaidmenį atliks Kaitlyn Dever. Vis dėlto Druckmannas nebedirbs prie serialo gamybos. Jis paskelbė:

Priėmiau sunkų sprendimą atsitraukti nuo kūrybinio įsitraukimo į The Last of Us HBO. Baigęs darbą prie antrojo sezono ir prieš prasidedant rimtam trečiojo sezono darbui, dabar tinkamas laikas visiškai sutelkti dėmesį į Naughty Dog ir ateities projektus, įskaitant rašymą bei režisūrą mūsų naujo žaidimo Intergalactic: The Heretic Prophet, kartu su mano atsakomybėmis kaip studijos vadovo ir kūrybos vadovo.

Serialo bendrakūrimas buvo karjeros aukštuma. Man garbė dirbti su Craig Mazin, prodiusuoti, režisuoti ir rašyti pastaruosius du sezonus. Esu be galo dėkingas už apgalvotą požiūrį ir atsidavimą, kurį talentinga aktorių ir kūrybinė komanda skyrė adaptuojant The Last of Us Part I ir tęsiant The Last of Us Part II adaptaciją.

Nors visas šis scenarijus yra panašesnis į „Su savo tragiška istorija sugadinau franšizę, o dabar mane meta lauk“, bet tai tik mano nuomonė.

Be Intergalactic: The Heretic Prophet, skelbiama, kad Naughty Dog kuria ir slaptą žaidimą. Gegužę Druckmannas atskleidė: „Yra dar vienas žaidimas, kurį kuria Naughty Dog, o aš labiau atlieku prodiusento rolę, mentoriauju kitai komandai, teikiu atsiliepimus ir esu kaip vykdomasis vadovas.

Cyberpunk Edgerunners 2 oficialiai patvirtintas

Cyberpunk Edgerunners 2 viršelis
Cyberpunk Edgerunners 2 viršelis

Anime Expo 2025 tapo tikra švente Cyberpunk anime gerbėjams, nes kūrėjai patvirtino, kad Cyberpunk: Edgerunners 2 jau kuriamas. Šis anime, paremtas Cyberpunk 2077, pelnė populiarumą dėl įtraukiančios istorijos, puikios animacijos ir autentiškumo, taip pat pritraukė daug žaidėjų grįžti prie žaidimo. Po pernai mėnesio užuominų, pagaliau sulaukta oficialaus pranešimo.

Cyberpunk: Edgerunners 2 bus 10 epizodų serija, kuri „pateiks žiaurią, tikrą atpirkimo ir keršto kroniką“, skiriasi nuo ankstesnių kūrinių. Renginyje kūrėjai surengė užkulisių panelį, kuriame dalyvavo istorijos autorius ir prodiuseris Bartosz Sztybor, balsų aktoriai Lucy ir David (Emi Lo bei Zach Aguilar) bei specialus svečias – pirmojo sezono režisierius Hiroyuki Imaishi. Panelis baigėsi oficialiu antrojo sezono patvirtinimu.

CD Projekt Red bendradarbiaus su animacijos studija TRIGGER. Antrąjį sezoną režisuos Kai Ikarashi (pirmojo sezono 6 epizodo režisierius), debiutuojantis kaip režisierius. Bartosz Sztybor bus serialo vadovas, istorijos autorius ir prodiuseris, Kanno Ichigo – pagrindinis personažų dizaineris, o Masahiko Otsuka – scenarijaus adaptatorius.

Teaseris nebuvo parodytas viešai, nes, kaip paaiškino vedėjas Joey „The Anime Man“ Bizinger, jis buvo „per daug kruvinas“. Vietoj to, uždarame TRIGGER renginyje vakare parodytas treileris. Išleidimo data neįvardyta, bet žinoma, kad serialas pasirodys Netflix platformoje.

Taip pat ir pasirodė video teaseris Cyberpunk Youtube kanale:

Anthem serveriai bus išjungti sausį

EA ir BioWare planuoja visiškai išjungti Anthem serverius 2026 m. sausio 12 d. Apie tai pranešta žaidimo svetainėje, baigiantis žaidimui, išleistam 2019 m. vasarį.

Anthem
Anthem

Tai reiškia, kad žaidimas dar bus prieinamas internete daugiau nei 180 dienų,“ teigia EA. „Nuo šiol negalima pirkti žaidimo valiutos, bet likusią balansą galima naudoti iki serverių išjungimo. Dėkojame už jūsų atsidavimą, aistrą ir paramą visus šiuos metus.

Kūrėjai paskelbė trumpą DUK, aiškindami bendruomenės klausimus. Kodėl neįmanoma žaisti neprisijungus? EA teigia, kad Anthem sukurtas kaip internetinis žaidimas, todėl po serverių išjungimo jis nebeveiks. Žaidimas liks prieinamas per EA Play biblioteką iki rugpjūčio 15 d., po to bus pašalintas. Tie, kas turi žaidimą, bet jis neįdiegtas, galės jį įdiegti ir žaisti iki sausio 12 d. EA patikino, kad Anthem uždarymas nesukels naujų atleidimų studijoje.

Žinoma galėjo leisti žaidėjams patiems sukurti privačius serverius, bet kam to reikia, pelno gi neatneš. Tačiau tikėkimės, kad tai pasikeis ateityje.

„Stop Killing Games“ peticija sulaukė 1 mln. parašų

Stop Killing Games“ peticija pasiekė 1 mln. parašų tikslą, o tai gali atnešti pokyčių žaidimų pasaulyje. Ši iniciatyva siekia išsaugoti žaidimus, nes daugelis jų veikia tik internete, tad serverių išjungimas reiškia, kad žaidimai tampa nebežaidžiami.

Stop Killing Games - 2025 07 06
Stop Killing Games – 2025 07 06

Peticiją pradėjo žaidimų kūrėjas Ross Scott (Accursed Farms). Ji peržengė 800 000 parašų liepos 2 d. ir pasiekė tikslą liepos 3 d. Dabar artėjama prie 1 200 000 parašų, nes visgi gali būti, kad kai kurie netaisyklingai užpildė peticiją, tad kviečių pasirašyti, kas nesate pasirašę. Iniciatyva startavo 2024 m., o svetainėje teigiama: „‘Stop Killing Games’ – tai vartotojų judėjimas, siekiantis atšaukti leidėjų teisėtumą naikinant parduotus žaidimus. Vis daugiau žaidimų parduodami kaip prekės be galiojimo datos, bet tampa nebežaidžiami, kai leidėjas nutraukia palaikymą.

Po daugiau nei metų Europos piliečių iniciatyvoje surinktas 1 mln. parašų, o JK peticija, siekianti atkreipti vyriausybės dėmesį, peržengė 100 000 ir artėja prie 130 000. Dabar tikėtina, kad ES priims naujus įstatymus, ginančius vartotojų teises išlaikyti pirktus žaidimus ir skatinančius jų išsaugojimą. Ši istorija dar tik prasideda.

Video Games Europe atsakas į „Stop Killing Games“ peticiją

Video Games Europe (VGE), atstovaujanti Europos vaizdo žaidimų industrijai, paskelbė savo poziciją dėl „Stop Killing Games“ kampanijos, kuri surinko 1 milijoną parašų, siekdama užkirsti kelią žaidimų, veikiančių tik internete, naikinimui po serverių išjungimo. VGE, įkurta 1998 m. Briuselyje, jungia apie 15 šalių prekybos organizacijas ir didžiuosius žaidimų kūrėjus, tokius kaip EA, Ubisoft, Nintendo, Microsoft, Riot ir Activision Blizzard. Organizacija „rūpinasi“ žaidimų taisyklėmis, žaidėjų saugumu, kultūros skatinimu ir pramonės augimu, na bet kitaip tariant tai yra lobizmo organizacija. VGE atsakyme teigiama:

Video Games Europe atsakas į Stop Killing Games
Video Games Europe atsakas į Stop Killing Games

„Vertiname mūsų bendruomenės aistrą, tačiau sprendimas nutraukti internetines paslaugas yra daugialypis, niekada nepriimamas lengvai ir turi būti galimybė įmonėms, kai internetinė patirtis nebėra komerciškai naudinga. Suprantame, kad tai gali nuvilti žaidėjus, tačiau, kai taip nutinka, industrija užtikrina, kad žaidėjai būtų tinkamai informuoti apie būsimus pokyčius pagal vietinius vartotojų apsaugos įstatymus.

Privatūs serveriai ne visada yra tinkama alternatyva, nes mūsų įdiegtos apsaugos, skirtos žaidėjų duomenims, nelegalaus turinio šalinimui ir nesaugaus bendruomenės turinio kontrolei, neegzistuotų, o tai paliktų teisių turėtojus atsakingus. Be to, daugelis žaidimų kuriami išskirtinai internetiniam režimui, todėl šie pasiūlymai ribotų kūrėjų pasirinkimus, padarydami tokių žaidimų kūrimą pernelyg brangiu.“

VGE taip pat paskelbė 5 puslapių PDF dokumentą, kuriame išsamiai aptariama, kodėl sunku įdiegti neinternetinius režimus ar tęsti internetinių žaidimų palaikymą po oficialios paramos pabaigos. Svarbu pažymėti, kad VGE nėra ES institucija, tokia kaip Europos Komisija ar Parlamentas. Ji atstovauja žaidimų kompanijų interesams, o ne vyriausybei ar žaidėjams. VGE valdyboje yra tokių bendrovių kaip Warner Bros, EA, Activision ir Nintendo atstovai, todėl jų pozicija žinoma gina verslo interesus. Būtent šios kompanijos ir paskatino „Stop Killing Games“ judėjimo atsiradimą.

Microsoft planuoja atleisti iki 9000 darbuotojų, įskaitant Xbox komandą

Nauji pranešimai atskleidė, kad Microsoft ketina atleisti beveik 4% savo darbuotojų, tai yra apie 9000 žmonių, įskaitant Xbox žaidimų padalinio personalą. Žinia pasirodė po kelių savaičių gandų apie galimus masinius atleidimus.

Microsoft
Microsoft

Pagal Variety pranešimą, paveikta beveik 4% iš 228 000 darbuotojų, tai yra apie 9000. Tarp atleidžiamų yra Xbox komanda, o Philas Spenceris darbuotojams rašė: „Suprantu, kad šie pokyčiai vyksta tuo metu, kai turime daugiau žaidėjų, žaidimų ir žaidimo valandų nei bet kada. Mūsų platforma, aparatinė įranga ir žaidimų planas dar niekada neatrodė stipresni.

Dabartinė sėkmė paremta ankstesniais sunkiais sprendimais. Dabar turime rinktis ateities sėkmei, o svarbi šios strategijos dalis – disciplinos prioritetai. Saugosime tai, kas klesti, ir sutelksime pastangas į didžiausią potencialą turinčias sritis, įgyvendindami įmonės lūkesčius. Šis susitelkimas leis kurti išskirtinius žaidimus ir patirtis žaidėjams ateities kartoms.

Tai ketvirtasis atleidimų etapas per pastaruosius dvejus metus.

Atšaukti Xbox žaidimai 2025 m.: Everwild, Perfect Dark ir kiti

Atleidimai Microsoft paveikė ir Xbox, atšaukiant kelis žaidimus. Žaidimų kūrime atšaukimai nėra naujiena, bet šie sprendimai sukėlė ažiotažą. Atšaukti Xbox žaidimai:

Everwild: Rare kuriamas žaidimas, pristatytas 2019 m. Xbox renginyje, buvo atšauktas dėl sudėtingo kūrimo proceso. Po to, kai žaidimas nedalyvavo Summer Games Fest, žaidimų režisierius Gregg Myles po 35 metų paliko studiją.

Perfect Dark atšauktas perdirbinys
Perfect Dark atšauktas perdirbinys

Perfect Dark: The Initiative uždaryta, baigėsi partnerystė su Crystal Dynamics. Nors žaidimas buvo parodytas 2024 m. Xbox renginyje, jo atšaukimas dalinai nustebino, nes tai buvo Perfect Dark remake, pritraukęs garsius kūrėjus, tačiau žaidėjų reakcijos nebuvo tokios teigiamos.

ZeniMax Studios Online MMORPG: Neįvardytas MMORPG, vadintas Blackbird, buvo atšauktas po atleidimų. Prezidentas Matt Firor palieka kompaniją mėnesio pabaigoje. Žaidimas turėjo atvirą pasaulį planetoje Soteria, kur PEN AI valdė sistemą, o penkios ateivių sindikatai – Menst, Calpiten, Nemocytes, W’Hurran ir Trahet – kontroliavo gyventojus. Žaidėjai būtų tapę Revenantais, atliekančiais misijas multi player režime iki 6 žaidėjų.

BREAKING: The new MMORPG project from Zenimax Online Studios, maker of Elder Scrolls Online, has been canceled as part of the Xbox layoffs, sources tell Bloomberg News. The project, code-named Blackbird, had been in development since 2018. Still more news to come this morning.

Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) 2025-07-02T15:05:30.540Z

16 GB RTX 5060 Ti pardavimai lenkia 8 GB versiją 16 kartų

Vokiečių pardavėjo Mindfactory duomenys rodo, kad 16 GB RTX 5060 Ti pardavimai viršija 8 GB versiją daugiau nei 16 kartų, nepaisant 70 EUR kainos skirtumo. Nors vieno pardavėjo duomenys neatspindi globalių rezultatų, tačiau tai signalizuoja, kad žaidėjai akivaizdžiai atsisako 8 GB vaizdo plokščių.

NVIDIA balandį išleido RTX 5060 Ti, bet 8 GB versiją pristatė vėliau ir nepateikė jos peržiūros pavyzdžių – apžvalgininkai gavo tik 16 GB kortas iš MSI ir Palit. Skirtumų tarp modelių, išskyrus VRAM kiekį, nėra, tik kaina: 379 USD (8 GB) ir 429 USD (16 GB), (MSRP skirtas US rinkai) tai yra 13% skirtumas. NVIDIA nekomentavo 8 GB versijos sprendimo, bet AMD teigė, kad tokios kortos vis dar reikalingos pasaulyje.

Mindfactory GPU pardavimai

  • RTX 5060 Ti:
    • 16 GB modeliai parduoti 1 635 vienetai
    • 8 GB modeliai parduoti 105 vienetai
  • RX 9060 XT:
    • 16 GB modeliai parduoti 1005 vienetai
    • 8 GB modeliai parduoti 25 vienetai

Mindfactory duomenys (2025 liepos 6d.) rodo , kad žaidėjai renkasi brangesnį 16 GB variantą. Vis dėlto didieji gamintojai, kurie surinkinėja „pre-builttokie kaip Alienware ar Lenovo, siūlo tik 8 GB modelius.

Susiję įrašai

Palikite komentarą

Nepraleisk naujienų

Sek memel play