Naujausias „Monster Hunter“ žaidimas viršijo „Capcom“ pirmojo mėnesio pardavimų rekordą
„Capcom“ paskelbė, kad bendri „Monster Hunter Wilds“ pardavimai viršijo 10 milijonų vienetų, taip nustatydami naują bendrovės pirmojo mėnesio pardavimų rekordą.
Šis naujas pasiekimas紧 sekė po ankstesnio „Gematsu.com“ pranešimo, kuriame buvo teigiama, kad žaidimas per pirmas tris dienas nuo išleidimo pardavė 8 milijonus vienetų.
„Monster Hunter Wilds“ debiutavo PlayStation 5, Xbox Series ir PC platformose per „Steam“ vasario 28 d.
Štai „Capcom“ apžvalga apie šį pasiekimą (išversta):
„Monster Hunter Wilds“ yra naujausias „Monster Hunter“ serijos žaidimas, vykstantis dinamiškai besikeičiančiame pasaulyje, kuris vienu metu gali būti atšiauri dykynė, knibždanti puolančių monstrų gaujomis, o kitu – virsti turtinga gamtine aplinka, pilna gyvybės. Žaidime pristatomi didingi, gražūs vaizdai, įmanomi dėka „Capcom“ sukurto „RE ENGINE“ variklio, ir kryžminis žaidimas (crossplay), leidžiantis žaidėjams mėgautis žaidimu kartu, nepaisant jų pasirinktos platformos.
Šis titulas sukuria aplinką, kurioje platesnis žaidėjų ratas gali žaisti kartu, pristatydamas kryžminį žaidimą – tai pirmiena serijoje – ir vienu metu išleisdamas žaidimą PlayStation®5, Xbox Series X|S ir PC platformoms. Be to, naujo „Focus Mode“ mechanizmo įdiegimas bei sklandus judėjimas tarp gyvenviečių ir ekosistemų suteikė dar gilesnę žaidimo patirtį, o daugybė naujų elementų, sujungtų su „Monster Hunter“ žavesiu, sukėlė didžiulį susidomėjimą. Visa tai lėmė bendrovės pirmojo mėnesio pardavimų rekordą – per 10 milijonų parduotų vienetų. Taip pat balandžio 4 d. planuojamas pirmasis nemokamas atnaujinimas (Title Update), kuris pridės gerbėjų mėgstamą monstrą ir naują žaidimo gyvenvietę „Grand Hub“, kur žaidėjai galės susirinkti ir bendrauti. Ateityje „Capcom“ ketina toliau leisti atnaujinimus, kurie džiugins žaidėjus, pavyzdžiui, antrąjį atnaujinimą, numatytą vasarai.
„Capcom“ tvirtai laikosi įsipareigojimo patenkinti visų vartotojų lūkesčius, pasitelkdama savo pirmaujančias žaidimų kūrimo galimybes, kad sukurtų itin smagias žaidimo patirtis.“