PSRetroX – naujas įrankis, kuris šiuo metu yra kūrimo stadijoje
Jeigu kada nors svajojote žaisti mėgstamiausius PS2 žaidimus tiesiogiai (native) savo kompiuteryje (su įvairiais patogumais ir patobulinimais), turime jums gerų naujienų.
GitHub platformoje šiuo metu pradiniame etape kuriamas visiškai naujas projektas, kurio tikslas – ženkliai supaprastinti PlayStation 2 žaidimų reverse engineering (atvirkštinės inžinerijos) ir recompiling (perkompiliavimo) procesą.
PSRetrox oficialiai buvo pristatytas prieš keturis mėnesius jo kūrėjo – Argentinos sistemų inžinerijos studento Joaquíno Lucaso Nieto (njoacodev) – LinkedIn platformoje.

Šis projektas seka panašių projektų, skirtų kitoms konsolėms, pėdomis, tokių kaip Mr. Wise Guys sukurtas N64Recomp ir Hedge-Dev kuriamas XenonRecomp. PSRetrox apibūdinamas kaip „C++ programa, skirta PlayStation 2 žaidimų atvirkštinei inžinerijai”.
Pagal GitHub aprašymą, „pagrindinis projekto tikslas” yra „išgauti ir apdoroti žaidimų failus, sudarant sąlygas tiesioginiams PS2 žaidimų portams kompiuteriuose”. Programa turi įvairių įrankių, skirtų dekompiluoti ir dekoduoti žaidimų elementus (įskaitant 3D modelių duomenis ir garso failus), taip pat perkelti „PS2 perkompiliuotus .C failus į kompiuterį”.
Pasak kūrėjo, projektas šiuo metu yra tik 8% užbaigtas, tačiau tai neabejotinai įdomus projektas, kurį verta stebėti ateityje, tad nepraleiskite būsimų atnaujinimų.