Kingdom Come: Deliverance 2 toliau stebina. Warhorse Studios ir leidėjas Deep Silver paskelbė, kad žaidimas perkopė 3 milijonus pardavimų visame pasaulyje. O pirmoji dalis, Kingdom Come: Deliverance, jau viršijo 10 milijonų parduotų kopijų. Tai – įspūdingi skaičiai viduramžių RPG žaidimui, kuris debiutavo vasario 4 d. PlayStation 5, Xbox Series ir PC platformose per Steam bei Epic Games Store.

Warhorse Studios neseniai pasidalino ir žaidėjų statistika, atskleidžiančia, ką 3 milijonai Henrių“ nuveikė per pirmuosius porą mėnesių Bogemijoje. Ir, tiesą sakant, šie skaičiai rodo, kad žaidėjai toli gražu nesielgia kaip kilnūs riteriai.
Kas yra Kingdom Come: Deliverance 2?
Tiems, kas dar negirdėjo, Kingdom Come: Deliverance 2 – tai veiksmo RPG, perkeliantis žaidėjus į XV a. Bogemiją, kur siaučia pilietinis karas. Jūs – Henris iš Skalicos, paprastas vaikinas, atsidūręs keršto, išdavystės ir atradimų kupinoje kelionėje. Iš kalvio dirbtuvių iki karalių rūmų – žaidimas įkūnija epinį nuotykį atvirame pasaulyje, pilname veiksmo ir istorijų.

Žaidimas išsiskiria autentiškumu. Galite klajoti po miestus, miškus, bendrauti su valstiečiais ar didikais. Veikla įvairi – nuo kalvystės iki šaudymo iš lanko. Jūsų sprendimai formuoja Henrio likimą: galite tapti kariu, maištininku ar vagimi. Kova – tikroviška, su įvairiais ginklais ir unikalia mechanika: kardais, buožėmis ar lankais. Galite kautis pėsčiomis ir ant žirgo.
Stulbinanti žaidėjų statistika
Warhorse Studios atskleidė, kaip žaidėjai „pramogavo“ Bogemijoje. Ir šie skaičiai – įspūdingi. Henris nužudė 489 milijonus priešų. Daugiausia – 207 milijonus – ilgaisiais kardais, 107 milijonus paprastais kardais, o 40 milijonų buvo nudurta durklais. Dar 55 milijonai priešų krito nuo tolimojo ginklo – lankų ar net primityvių šaunamųjų ginklų.
Žaidėjai taip pat pasirodė kaip tikri vagys. Jie atrakino 175 milijonus spynų. Iš viso pavogta daiktų už 38 mlrd. grošų, o brangenybių – net už 2,4 trilijonus grošų. Iš miestiečių kišenių nugvelbta 107 mlrd. grošų. Panašu, kad Bogemija – ne pati saugiausia vieta.
Ir dar viena smagi detalė – alkoholis. Žaidėjai išgėrė 24,6 mln. butelių alaus ir 31,2 mln. taurių vyno. Iš viso 387 mln. valandų jie praleido girti. Matyt, viduramžių barai buvo populiarūs.
Kodėl žaidimas toks sėkmingas?
Šie skaičiai rodo, kad Kingdom Come: Deliverance 2 tapo vienu ryškiausių šių metų RPG. Europoje, kur istoriniai žaidimai itin mėgstami, jis sulaukė didelio populiarumo. Pavyzdžiui, Vokietijoje ar Lenkijoje, kur viduramžių tematika turi gilias šaknis, žaidimas tapo hitu. Vidutinė žaidimo kaina Europoje – apie 60 Eur, bet daugelis žaidėjų rinkosi ir brangesnes versijas su papildomu turiniu (Gold Edition), kas dar labiau padidino pardavimus.

Warhorse Studios padėkojo bendruomenei už šiltą priėmimą. Jie žada dar daugiau turinio – Brushes with Death DLC pasirodys jau šį mėnesį. Be to, žaidimo žvaigždė Luke Dale neseniai pakomentavo GTA 6 atidėjimą, sakydamas, kad dabar Kingdom Come: Deliverance 2 turi daugiau šansų tapti „metų žaidimu“. Ir, tiesą sakant, su tokiais pardavimais ir statistika – tai visai realu.
Kur link eina serija?
Pirmi pardavimų duomenys buvo paskelbti vasario 17 d. – tada žaidimas perkopė 2 milijonus kopijų. Dabar, pasiekęs 3 milijonus, jis rodo stabilų augimą. O pirmosios dalies 10 milijonų riba įrodo, kad serija turi ištikimą fanų bazę. Warhorse Studios sugebėjo sukurti nišinį, bet labai mėgstamą RPG, kuris išsiskiria autentiškumu ir gilumu. Europoje, kur žaidėjai vertina istorinius RPG, tokie skaičiai nestebina. Bet ar serija išlaikys šį pagreitį? Su planuojamais DLC ir augančia bendruomene atrodo, kad Bogemijos nuotykiai dar greitai nesibaigs.