GTA 4 iCEnhancer 4.0 ir Stronghold Crusader Definitive Edition – 2025 07 16 aktualijos

Ego

Šiandien, 2025 m. liepos 16 d., pristatau jums pirmos savaitės pusės technologijų ir žaidimų naujienas. Šiame straipsnyje apžvelgsime GTA 4 iCEnhancer 4.0 modifikacijos išleidimą, Stronghold Crusader: Definitive Edition pasirodymą, Cyberpunk 2077 Ultimate Edition Mac versiją, Rockstar Games Social Club uždarymą, Subnautica 2 kūrėjų premijų pratęsimą, Call of Duty: Black Ops 7 pristatymo detales, Xbox Game Pass liepos antrosios pusės žaidimus.

Po 10 metų išleistas GTA 4 iCEnhancer 4.0 modas

Grand Theft Auto IV - GTA 4 - Nico
Grand Theft Auto IV – GTA 4 – Nico

Po dešimties metų kūrimo modifikacijos kūrėjas Hayssam Keilany pagaliau pristatė naują Grand Theft Auto IV grafikos modifikaciją iCEnhancer 4.0. Ši modifikacija išpopuliarėjo 2010-aisiais, o paskutinė pagrindinė versija, išleista 2014 m., patobulino dangų, debesis ir medžių spalvas. 2015 m. Keilany pradėjo kurti naują versiją, 2022 m. pasirodė keli vaizdai, tačiau vėliau naujienos dingo, todėl daugelis manė, kad projektas atšauktas. Vis dėlto po trejų metų tyla buvo nutraukta, ir modifikacija pagaliau pasiekiama.

iCEnhancer 4.0 pirmą kartą naudoja fizinį apšvietimą, prideda geresnius rūko, vandens ir kitus efektus, todėl GTA IV atrodo įspūdingiau nei bet kada. Modifikacija veikia tik su žaidimo 1.0.3.0 ir 1.0.4.0 versijomis, nes jos geriausiai suderinamos su ENB. Prieš diegiant būtina įsitikinti, kad naudojate vieną iš šių versijų. Modifikaciją galite atsisiųsti iš oficialios nuorodos, o vaizdo įrašas, demonstruojantis jos galimybes, pateikiamas žemiau.

Stronghold Crusader: Definitive Edition jau išleistas!

Stronghold Crusader: Definitive Edition coveris
Stronghold Crusader: Definitive Edition coveris

Klasikinis 2002 m. pilies simuliatorius Stronghold Crusader sugrįžta su patobulinta Definitive Edition versija, kurią pristatė Firefly Studios. Ši remastered versija siūlo pagerintą grafiką, animacijas, muziką, didesnius žemėlapius ir naujus žaidžiamus vienetus, todėl patiks tiek ilgamečiams gerbėjams, tiek naujokams. Visa svarbi informacija apie kainą, Steam Deck palaikymą ir kitus aspektus prieinama oficialioje Steam parduotuvėje.

Cyberpunk 2077 2.3 atnaujinimas ir pasirodymas Mac įrenginiuose

Cyberpunk 2077 ultimate edition
Cyberpunk 2077 Ultimate edition

Cyberpunk 2077: Ultimate Edition bus prieinamas Mac įrenginiams nuo 2025 m. liepos 17 d. CD Projekt Red plečia žaidimo platformas – po Nintendo Switch 2 versijos dabar ateina eilė Apple Silicon Mac modeliams. Kaip paskelbta oficialioje X paskyroje, žaidimas ir jo Phantom Liberty papildymas išnaudos Apple Silicon ir Metal technologijas, pasiūlydami path tracing, frame generation ir erdvinį garsą. Žaidėjai, anksčiau įsigiję žaidimą (bazę, bazę su Phantom Liberty ar Ultimate Edition) per Steam, GOG ar Epic Games Store, gaus Mac versiją nemokamai.

Liepos 17 d. 18:00 EEST vyks Redstream transliacija per Twitch ir YouTube, kurioje Cyberpunk 2 asocijuotas žaidimo direktorius ir Virtuos dizaineris aptars Cyberpunk 2077 2.3 atnaujinimo detales.

Rockstar Games Social Club uždarytas po 13 metų

Rockstar Games Social Club
Rockstar Games Social Club

Po 13 metų Rockstar Games Social Club buvo uždarytas. Prieš GTA 6 išleidimą Rockstar nutraukė Social Club.

Pasak insider’io Videotechuk, svetainės URL nukreipia į pagrindinį puslapį. Social Club buvo centrinė platforma, leidžianti sekti progresą, kurti komandas GTA Online, žaisti misijomis ar atlikti daug kitų funkcijų. Tačiau paslauga paseno, buvo lengvai pažeidžiama, o įsilaužimai ir sukčiavimai tapo didele problema. Tikėtina, kad Rockstar kuria naują platformą kuri bus pritaikyta prie GTA 6.

Krafton pratęsia 25 mln. USD premijų laikotarpį Subnautica 2 kūrėjams

Subnautica 2 coveris

Dėl tebevykstančio teisinio ginčo Krafton pratęsė 25 mln. USD premijų laikotarpį Unknown Worlds kūrėjams, susijusį su Subnautica 2 atidėjimu iki 2026 m. Krafton 2021 m. įsigijo Unknown Worlds už 500 mln. USD, su papildoma 250 mln. USD premija, jei bus pasiekti tikslai. Tačiau Krafton atleido du Unknown Worlds įkūrėjus ir vadovą, o žaidimas buvo atidėtas.

Krafton teigė, kad sprendimai nesusiję su pinigais, o atleisti įkūrėjai esą „apleido“ pareigas, todėl šie padavė kompaniją į teismą. Nutekėjęs dokumentas atskleidė ginčo detales. Pasak Jason Schreier iš Bloomberg, 10% premijų buvo skirta 40 darbuotojų. Dėl atidėjimo darbuotojai baiminosi prarasti premijas, tačiau Krafton pratęsė laikotarpį ir dalį 2026 m. pelno pasidalijimo premijų išmokės šiemet. Teisinio ginčo baigtis dar neaiški.

Call of Duty: Black Ops 7 pristatymo renginys – data, laikai ir lūkesčiai

Call of Duty: Black Ops 7 coveris
Call of Duty: Black Ops 7 coveris

Call of Duty: Black Ops 7 pasaulinis pristatymas vyks rugpjūčio 19 d. per Gamescom Opening Night Live. Treyarch antrus metus iš eilės vadovauja projektui po pelningo Black Ops 6 išleidimo. Renginys, paskelbtas Geoff Keighley per X, prasidės 21:00 EEST ir truks apie dvi valandas. Tikslios Black Ops 7 segmento laiko nežinoma, tačiau tai bus didelis Gamescom atidarymo akcentas, atskleisiantis kampanijos, multi player režimo ir zombių detales. Pristatymą galėsite stebėti Gamescom Youtube kanale.

Xbox Game Pass liepos žaidimai paskelbti

Xbox Game Pass
Xbox Game Pass

Microsoft paskelbė antrąją liepos Xbox Game Pass žaidimų bangą, įskaitant Grounded 2 ankstyvąją prieigą ir Wuchang: Fallen Feathers nuo pirmos dienos. Pagal Xbox Wire, banga apima žaidimus nuo liepos 15 d. iki rugpjūčio 1 d.

Prieinamas jau dabar:

  • High On Life (Cloud, Xbox Series ir PC)
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass, Game Pass Standard

Greitai bus prieinami:

  • Robocop: Rogue City (Cloud, PC ir Xbox Series) – Prieinamas liepos 17 d.
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass, Game Pass Standard
  • My Friendly Neighborhood (Cloud, Console, and PC) – Prieinamas liepos 17 d.
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass
  • Back to the Dawn (Cloud, Console, and PC) – Prieinamas liepos 18 d.
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass
  • Abiotic Factor (Cloud, PC, and Xbox Series X|S) – Prieinamas liepos 22 d.
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass
  • Wheel World (Cloud, PC, and Xbox Series X|S) – Prieinamas liepos 23 d.
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass
  • Wuchang: Fallen Feathers (Cloud, PC, and Xbox series X|S) – Prieinamas liepos 24 d.
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass
  • Grounded 2 (Game Preview) (Cloud, PC, and Xbox Series X|S) – Prieinamas liepos 29 d.
    Prieinamas per Game Pass Ultimate, PC Game Pass.

Silent Hill f ir Metal Gear Solid: Snake Eater Gamescom 2025

Silent Hill f coveris
Silent Hill f coveris

Konami paskelbė, kad Silent Hill f ir Metal Gear Solid: Snake Eater bus pristatyti Gamescom 2025. Metal Gear Solid: Snake Eater turės praktinę demonstraciją, o Silent Hill f pasiūlys „kinematografinę ir atmosferinę siaubo patirtį“. Per Gamescom Opening Night Live, vyksiantį rugpjūčio 19 d. 21:00 EEST, bus parodytas naujas Silent Hill f anonsas. Skelbiama: „Taktinio šnipinėjimo gerbėjai turėtų apsilankyti 7 salėje, B-020 stende, kur bus Metal Gear Solid Δ: Snake Eater demonstracija prieš žaidimo išleidimą po Gamescom. Taip pat bus Silent Hill f siaubo patirtis po naujo anonso per Opening Night Live.

Anksčiau šį mėnesį nutekėjo Silent Hill f pradžios scena, įrašyta per Konami renginį. Prodiuseris Motoi Okamoto atskleidė, kad žaidime bus „unikalus kovos stilius“, labiau orientuotas į artimą kovą ir veiksmo elementus, palyginti su Silent Hill 2. Okamoto pridūrė: „Susidūrimai yra tokie pat sudėtingi kaip ir kliūtys, kurias Hinako turi įveikti gyvenime.

200 King/Xbox darbuotojų bus pakeisti AI įrankiais

Microsoft
Microsoft

Vidaus memorandume King/Xbox paskelbė, kad 200 šį mėnesį atleistų kūrėjų bus pakeisti dirbtinio intelekto (AI) įrankiais. Memorandume, kurį pateikė Mobile Gamer Biz, atsakoma į klausimą, kodėl vyksta atleidimai:

„Pramonė greitai keičiasi, o mūsų verslas neauga.

Turime žiūrėti ne tik į konkurentus ir rinką, bet ir į vidų.

Kaip minėjome anksčiau, darome pakeitimus, kad sugrąžintume augimą. Atrakiname daugiau AI įrankių yra vienas iš pavyzdžių. Taip pat šiemet daugiau investuojame į rinkodarą.

Turime talentingų žmonių, bet įmonės dydis ir struktūra dažnai trukdo efektyvumui. Todėl planuojame supaprastinti organizaciją – mažiau sluoksnių, mažiau dubliuojančių pareigų, mažiau laiko derinimams, mažiau žmonių susitikimuose ir mažiau suinteresuotų šalių kiekvienam projektui.

Daugelis King vadovų buvo paprašyti pertvarkyti savo komandas, kad jos būtų mažesnės.

Bus sukurta keletas naujų rolių, perbalansuotas darbuotojų skaičius, bet apskritai King bus mažesnė įmonė.“

Mobile Gamer Biz priduria, kad atleisti darbuotojai, įskaitant lygių dizainerius ir tekstų autorius, bus pakeisti jų pačių kurtais ir mokytais AI įrankiais.

NVIDIA Neural Texture Compression sumažina GPU atminties suvartojimą iki 90%

NVIDIA Neural Texture Compression
NVIDIA Neural Texture Compression

NVIDIA Neural Texture Compression (NTC), kartu su Microsoft DirectX Raytracing 1.2 Cooperative Vectors, sumažina GPU VRAM suvartojimą iki 90%, rodo demonstraciniai testai. Grafikos pažanga neapsiriboja GPU aparatine įranga – tai įrodė NVIDIA DLSS upscaling’as. Vartotojo testai su NTC ir DirectX Raytracing (DXR) 1.2 parodė įspūdingus rezultatus. NTC naudoja neuroninius tinklus tekstūrų suspaudimui ir išskleidimui, minimaliai paveikdama kokybę. DXR 1.2 Cooperative Vectors leidžia GPU shader’iams efektyviai dirbti su mažomis matricomis ar vektoriniais veiksmais. Kartu šios technologijos sumažina VRAM suvartojimą, veikdamos per DX12 žaidimų shader’ius.

Testai rodo, kad įjungus NTC ir Cooperative Vectors „Default“ režime, tekstūra atvaizduojama 2350 FPS, o išjungus (DP4A) – tik 1030 FPS, tai yra 80% skirtumas. VRAM suvartojimas taip pat smarkiai sumažėjo. NTC šiuo metu veikia tik su NVIDIA GPU, nes Intel ir AMD dar neturi ištobulintų neuroninių atvaizdavimo rinkinių. NTC prieinama su 590.26 preview draiveriu, kuris taip pat įtraukia NVIDIA Smooth Motion technologiją, tačiau eksperimentavimas gali sukelti veikimo trikdžių. Šios technologijos „žada“ didelį našumo šuolį naujos kartos vaizdo plokštėms.

Susiję įrašai

Palikite komentarą

Nepraleisk naujienų

Sek memel play