Cyberpunk 2077 2.3, Mortal Kombat 2 ir FromSoftware naujas žaidimas – 2025 07 19 aktualijos

Ego

Šiandien, 2025 m. liepos 19 d., pristatau jums antros savaitės pusės technologijų ir žaidimų naujienas. Apžvelgsime Cyberpunk 2077 2.3 atnaujinimą su frame generation palaikymu, Mortal Kombat 2 filmo anonsą, RDNA 4 ir RDNA 3 GPU ray tracing patobulinimus, NVIDIA Smooth Motion RTX 40 GPU palaikymą, Assassin’s Creed serialą per Netflix, Virtuos atleidimus, Netflix investicijas į žaidimus ir FromSoftware naują projektą.

Cyberpunk 2077 2.3: AMD FSR 4, FSR 3.1 ir Intel XeSS 2.0 frame generation

Cyberpunk 2077 ultimate edition
Cyberpunk 2077 Ultimate edition

Cyberpunk 2077 2.3 atnaujinimas pasirodė liepos 17 d. Jis įveda ilgai lauktą frame generation palaikymą visų pagrindinių GPU gamintojų įrangoje: AMD FSR 4, FSR 3.1 frame generation, Intel XeSS 2.0 su XeSS frame generation, Intel HDR10+ ir konsolių VRR. Šios upscaling’o ir frame generation technologijos leis NVIDIA, AMD ar Intel įrangą turintiems žaidėjams mėgautis sklandesniu žaidimu.

FSR 4 palaikymas atsiras nuo tada kai AMD pristatys naujus draiverius. FSR 3.1 leis ir RTX 20 ir 30 serijos turėtojams naudoti frame generation su DLSS upscaling’u. Be grafikos patobulinimų, atnaujinimas prideda Autodrive sistemą ir Delamain taksi paslaugą, naujus automobilius su atrakinimo misijomis, kristalinę dangą, papildomus dviejų tonų dažus, išplėstą foto režimą, patobulintus HDR nustatymus ir kitus kokybės patobulinimus. Tikslas – paskatinti žaidėjus iš naujo atrasti žaidimą su naujomis pritaikymo galimybėmis. FSR 4 ir XeSS 2.0 bus ypač svarbūs tiems, kurie naudoja naujausias AMD ir Intel vaizdo plokštes.

CD Projekt Red patvirtino šiuos pakeitimus:

  • Autodrive ir Delamain taksi paslauga
  • Nauji automobiliai ir misijos jiems atrakinėti
  • Papildoma kristalinė danga
  • Papildomi dviejų tonų dažai
  • Išplėstos foto režimo galimybės
  • Gyvenimo kokybės patobulinimai
  • Patobulinti HDR nustatymai
  • AMD FSR 4
  • AMD FSR 3.1 frame generation
  • Intel XeSS 2.0 su XeSS frame generation
  • Intel HDR10+ žaidimų palaikymas
  • VRR konsolėse
  • Ir daugiau

Visą sąrašą atnaujinimų galite rasti čia.

Pirmasis Mortal Kombat 2 anonsas

Mortal Kombat 2 anonsas
Mortal Kombat 2 anonsas

Paskelbtas pirmasis Mortal Kombat 2 filmo anonsas. Grįžta personažai iš pirmojo filmo: Scorpion, Liu Kang, Jax, Sonya Blade, Shang Tsung, Kano ir Raiden. Taip pat debiutuoja Johnny Cage, Sindel, Jade, Bi-Han, Shao Kahn ir Baraka, kuris filme atrodo toks pat bauginantis kaip žaidime. Filmo aprašymas skelbia: „Iš New Line Cinema ateina naujausia aukštų statymų Mortal Kombat 2 dalis su visa savo brutalia šlove. Šį kartą gerbėjų mėgstami čempionai, prie kurių prisijungia Johnny Cage, stoja į galutinę, be jokių taisyklių, kruviną kovą, kad nugalėtų tamsųjį Shao Kahn, keliantį grėsmę Žemės karalystei ir jos gynėjams.“ Mortal Kombat 2 kino teatruose pasirodys 2025 m. spalio 24 d.

Nauji RADV pataisymai ženkliai gerina RDNA 4 ir RDNA 3 GPU ray tracing’ą

Quake 2 RTX
Quake 2 RTX

Nauji Radeon Vulkan Driver (RADV) pataisymai, įtraukti į Mesa 25.2 biblioteką prieš kodų užšaldymą, ženkliai gerina RDNA 3 (Radeon RX 7000) ir RDNA 4 (Radeon RX 9000) GPU ray tracing’o našumą. Kaip praneša Phoronix, Valve kontraktininkė Natalie Vock pristatė optimizacijas, kurios paveiks abiejų serijų GPU žaidimuose.

Vidiniuose testuose Radeon RX 9000 serija Quake II RTX pasiekė 14% našumo šuolį, o panašūs rezultatai tikėtini ir kituose žaidimuose, mažinant atotrūkį tarp NVIDIA ir AMD GPU Linux sistemose. Pataisymai apima specialias GPU instrukcijas: ds_bvh_stack_rtn RDNA 3 ir ds_bvh_stack_push8_pop1_rtn RDNA 4. Šios žemo lygio instrukcijos optimizuoja BVH perėjimą GPU, sumažindamos atminties operacijas ir didindamos efektyvumą.

NVIDIA Smooth Motion neoficialiai prieinamas GeForce RTX 40 GPU

NVIDIA Smooth Motion
NVIDIA Smooth Motion

NVIDIA Smooth Motion, šiuo metu palaikomas GeForce RTX 50 serijos GPU, neoficialiai prieinamas ir GeForce RTX 40 serijai per 590.26 peržiūros draiverį. Ši funkcija, panaši į AMD Fluid Motion, nereikalauja kūrėjų DLSS integracijos ir veikia draiverių lygmeniu, siūlydama alternatyvą frame generation technologijoms. Draiveriai prieinami per GitHub, o NVIDIA Profile Inspector leidžia įjungti Smooth Motion. Nors stabilumas negarantuojamas, vartotojai praneša apie našumo pagerėjimus.

First Ever YouTube kanalo PUBG teste su RTX 4070 Ti FPS šoktelėjo nuo dviejų iki trijų skaitmenų, pasiekdamas iki 60% našumo padidėjimą. Nedidelis atvaizdavimo delsos padidėjimas buvo menkai pastebimas. Kai kurie vartotojai pranešė apie klaidas ar našumo kritimus kituose žaidimuose, pavyzdžiui, Deep Rock Galactic Survivor. Siūloma atnaujinti RTSS į v7.3.7 Beta 6, jei naudojamas MSI Afterburner, ir laikytis tikslių Reddit instrukcijų.

Netflix patvirtino Assassin’s Creed veiksmo serialą

Assassin's Creed Netflix
Assassin’s Creed Netflix

Ubisoft patvirtino, kad Netflix kuria Assassin’s Creed veiksmo serialą. Serialas, seks personažus per svarbius istorinius įvykius, įtrauktus į slaptą karą tarp dviejų grupuočių – vienos, siekiančios kontroliuoti žmonijos ateitį, ir kitos, kovojančios už laisvą valią, išlaiko žaidimų serijos pagrindą apie Assassins ir Templars konfliktą. Tai pirmasis serialas pagal 2020 m. Ubisoft ir Netflix susitarimą. Kūrėjai ir vykdomieji prodiuseriai – Emmy nominantai Roberto Patino (DMZ, Westworld, Sons of Anarchy) ir David Wiener (Halo, Homecoming, The Killing). Jų teigimu:

Esame Assassin’s Creed gerbėjai nuo 2007 m. Kiekvieną dieną dirbdami su šiuo serialu jaučiame entuziazmą ir nuolankumą dėl galimybių, kurias atveria Assassin’s Creed. Po veiksmo, parkuro ir įspūdžių slypi žmogaus istorija – apie prasmės paieškas, tapatybės, likimo ir tikėjimo klausimus, valdžią, smurtą, geismą, godumą ir kerštą. Svarbiausia, tai serialas apie žmogaus ryšių vertę per kultūras ir laiką bei ką prarandame, kai tie ryšiai nutrūksta.

Oblivion Remastered kūrėjas Virtuos patvirtina masinius atleidimus

Virtuos games
Virtuos games

Virtuos, bendradarbiaujantis su Konami kuriant Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ir padėjęs Bethesda su The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, patvirtino gandus apie masinius atleidimus, paveikusius apie 280 darbuotojų (7% įmonės) Europoje ir Azijoje. Prancūzų žurnalistas Gauthier Andres pranešė apie atleidimus ir vidinius Virtuos sunkumus. Virtuos patvirtino, kad atleista šiek tiek mažiau nei 300 darbuotojų, iš jų apie 200 Azijoje ir 70 Europoje, įskaitant mažiau nei 10 Prancūzijoje, kur dirba Oblivion Remastered pagrindinė komanda. Bendrovė teigia, kad „pagrindinis dėmesys skiriamas šiam perėjimui valdyti su rūpesčiu, skaidrumu ir pagarba.“

Virtuos pareiškime teigiama: „Virtuos keičiasi, kad atitiktų partnerių ir pramonės poreikius. Kadangi žaidimų kūrimas tampa vis sudėtingesnis, mes perbalansuojame savo globalų pėdsaką ir pajėgumus, stiprindami aukštos vertės bendrą kūrimą – nuo pilno žaidimų inžinerijos iki pažangios grafikos, kūrybinio turinio ir gyvų paslaugų.

Atleidimai paveikė komandas, turinčias mažesnį užimtumą dėl pramonės struktūrinių pokyčių. Virtuos lieka įsipareigojusi projektams, įskaitant Oblivion Remastered, Cyberpunk 2077 ir Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Andres pranešė, kad Virtuos vadovybė spaudė komandą peržengti biudžeto ribas, siekdama padaryti Oblivion Remastered pavyzdiniu projektu, nors studija negauna honorarų už žaidimo pardavimus, kas galėjo prisidėti prie darbuotojų perdegimo.

Netflix dvigubina investicijas į žaidimus

Netflix Games
Netflix Games

Netflix patvirtino, kad didins investicijas į žaidimų segmentą po teigiamų rezultatų. Žaidimų segmentas auga lėtai, bet stabiliai – pernai buvo kuriama apie 80 žaidimų, investuojant į AI technologijas. Nuo 2025 m. rudens WWE 2K prisijungs prie Netflix Games. Kaip praneša GameSpot, per naujausią pajamų ataskaitą Netflix bendraįkūrėjas, prezidentas ir direktorius Gregory K. Peters teigė, kad žaidimų monetizacijos galimybės vertinamos panašiai kaip kitos naujos turinio kategorijos.

Investicijos didina vartotojų pritraukimą, išlaikymą ir norą mokėti, stiprindamos verslo pagrindus. Palyginti su kitomis turinio investicijomis, žaidimų segmentas yra nedidelis, todėl Netflix planuoja „paskubinti“ investicijas, tačiau išliks disciplinuoti, kad investicijos atneštų vertę nariams. Peters pabrėžė pažangą su licencijuotais žaidimais, tokiais kaip GTA, ir savais, kaip Squid Game: Unleashed, todėl laukiama daugiau žaidimų ir interaktyvių nuotykių.

FromSoftware kuria naują žaidimą, planuojama išleisti kitąmet

Bloodborne žaidimo eiga
Bloodborne žaidimo eiga

Pranešama, kad FromSoftware kuria naują, nepaskelbtą žaidimą, kodiniu pavadinimu FMC, ir planuoja išleisti kitais metais. Pagal MP1ST, projektas vyksta kartu su Elden Ring: Nightreign atnaujinimais ir Duskbloods Switch 2 žaidimu. Šaltinis rodo, kad FMC yra gerokai pažengęs kūrime ir skirtas kelioms platformoms, todėl tai nėra Duskbloods. Straipsnio autorius, Kurakasis, besiremiantis prekių ženklų registracijomis, tikėtinai rado viešą informaciją, leidžiančią manyti, kad žaidimas pasirodys greitai. Spekuliuojama, kad projekto kodas FMC gali sietis su Dark Souls ar Armored Core serijomis, nes jų kodiniai pavadinimai dažnai prasideda raide „F“. Vis dėlto Armored Core tikimybė atmesta, nors gerbėjai pažymi, kad serija turi dalinių tęsinių ir papildymų. Jei pranešimas tikslus, naujienos gali pasirodyti per ateinančius kelis mėnesius.

Susiję įrašai

Palikite komentarą

Nepraleisk naujienų

Sek memel play