CDPR apie „The Witcher 4“: įkvėpimas iš „Kingdom Come“ ir „Baldur’s Gate 3“

Ego

Užvakar CD Projekt Red (CDPR) pristatė „The Witcher 4“ technologinę demonstraciją, o PC Gamer žurnalistas Josh Wolens kalbėjosi su CDPR vadovu Adamu Badowskiu ir kitais studijos atstovais apie „The Witcher“ serijos praeitį ir ateitį. Interviu, vykusį „The Witcher 3“ dešimtmečio proga, atskleidė, kaip studija mato RPG žanro evoliuciją ir kokia bus „The Witcher 4“ kryptis, įkvėpta tokių žaidimų kaip „Kingdom Come Deliverance 2“ ir „Baldur’s Gate 3“.

RPG žanro pokyčiai: kur CDPR save mato?

The Witcher 4“ pasirodys visiškai kitokiame pasaulyje nei „The Witcher 3“, kuris buvo išleistas prieš dešimtmetį. Per šį laiką RPG žanras smarkiai pasikeitė – vieni kūrėjai, pavyzdžiui, Bioware su „Dragon Age: Veilguard“, atrodo, regresavo su savo rezultatais, o kiti, tokie kaip „Kingdom Come Deliverance 2“ ir ypač „Baldur’s Gate 3“, stumia žanrą į priekį. Kur CD Projekt RED ir „The Witcher 4“ atsidurs šioje skalėje?

CDPR The Witcher 4 - Unreal Engine 5 Tech Demo - Kovir Vista
CDPR The Witcher 4 – Unreal Engine 5 Tech Demo – Kovir Vista

Bioware tikrai pasikeitė, bet visa industrija pasikeitė,“ sako CDPR bendras įkūrėjas Adamas Badowskis. „Mes turime kitokią strategiją savo kompanijai. Mes tikrai norime išlaikyti ir giliai suprasti savo pagrindines taisykles, kaip kuriame žaidimus, ir, žinoma, be to, turime rasti naujų dalykų, ypač žaidimo mechanikoje, nes gerų istorijų srityje nėra tokio didelio progreso.“ Jis priduria: „Taigi mes jaučiamės labai stipriai, tuo pačiu metu tiek daug puikių dalykų įvyko žaidimo mechanikoje [nuo „The Witcher 3“]. Ko tikisi žaidėjai? Yra puikių žaidimų, puikių mechanikų ir patobulintos vartotojo sąsajos. Tai yra mūsų plėtros idėja, ir mes į tai koncentruojamės, bet tuo pačiu tvirtai tikime tuo, ką darome.

Badowskis pabrėžia, kad, nepaisant skirtingų pasaulių, „The Witcher“ ir „Cyberpunk“ turi panašius tikslus. „Net jei turime kelis žaidimus, tai nereiškia, kad mes koncentruojamės į vieną didelį dalyką, nes mūsų žaidimai yra panašūs, kai kalbame apie pagrindinius aspektus,“ sako jis. „Žinoma, „Cyberpunk“ skiriasi nuo „The Witcher“, bet skiriasi tiek, kad galėtum jausti, jog tai labiau tinka man, o gal mažiau tau. Bet manau, kad pagrindas, mūsų žaidimų kūrimo principai išlieka tie patys, ir mes tęsiame. Gal tai ir yra skirtumas tarp mūsų strategijos ir Bioware strategijos šiais laikais.

„Kingdom Come“ įtaka: sistemų gausa ir realizmas

Kalbėdamas apie tai, ką CD Projekt RED mato „Kingdom Come Deliverance 2“ (KCD2) ir „Baldur’s Gate 3“ (BG3), Badowskis neslepia susižavėjimo. „Man patinka „Kingdom Come“ dėl realizmo, jausmo, humoro jausmo,“ sako jis. Paklaustas, ar KCD2 turi šiek tiek „The Witcher“ dvasios, Badowskis nusijuokia: „Ačiū,“ ir paaiškina, kad CDPR ypač domisi simuliaciniais ir sistemų gausa pasižyminčiais KCD2 aspektais, kurie iš dalies ir formuoja „The Witcher 4“ kryptį.

CDPR The Witcher 4 - Unreal Engine 5 Tech Demo - Ciri1
CDPR The Witcher 4 – Unreal Engine 5 Tech Demo – Ciri

„Kingdom Come“ tipo simuliacija – ji puiki,“ sako Badowskis. „Yra tiek daug pasirinkimų, gali keisti pasaulį, tai super gerai. Ir mes norėtume tai išlaikyti, norėtume sekti šią tendenciją. Taigi tai tikrai mūsų kiti žingsniai, ir tai savotiškas panašus iššūkis, kokį turėjome „The Witcher 3“, dėl atvirojo pasaulio ir istorijos pasakojimo, pasirinkimų laisvės. Bet tuo pačiu metu mes norime kurti labai gyvus, labai gerai motyvuotus veikėjus. Taigi tai kartais prieštarauja vienas kitam. Tai puikus dizaino iššūkis.

Jei CD Projekt RED tikrai ims pavyzdį iš KCD2, tai gali būti įdomu, bet ar jie sugebės išlaikyti „The Witcher“ dvasią?Realizmas gerai, bet nenoriu, kad „The Witcher 4“ taptų viduramžių simuliatoriumi.

„Baldur’s Gate 3“ įtaka: ne kopijavimas, o įkvėpimas

Kalbant apie „Baldur’s Gate 3“, Badowskis pripažįsta, kad Larian Studios daro įtaką, tačiau ji nėra tokia tiesioginė. „Larian atveju tai yra ėjimais paremtas žaidimas, tad tai kitoks žaidimas, ir tai, kaip tu bendrauji su veikėjais, yra visiškai kitaip,“ sako Badowskis. „Mes mėgstame visiškai sukurti veikėjus, suprasti jų praeitį ir ateitį, jų motyvaciją. Štai kodėl tai užima tiek daug laiko. [BG3] taip pat turi puikių veikėjų, bet kartais tavo pasirinkimai, kadangi Larian darbuose yra pasirinkimų laisvė, skatina naudoti kitokius triukus nei mūsiškiai. Bet manau, kad mes stebime vieni kitus, ir nėra tiek daug tokių žaidimų, tad tai natūralu, taip, ir mes matome, kaip žaidėjai, fanai reaguoja į tas taktikas.

The Witcher 4 - Unreal Engine 5 Tech Demo Ciri
The Witcher 4 – Unreal Engine 5 Tech Demo – Ciri

Šią temą papildo kitas CD Projekt RED vadovas Michałas Nowakowskis, kuris pripažįsta, kad „Baldur’s Gate 3“ sužavėjo daugelį studijoje, tačiau pabrėžia, kad „The Witcher“ visada bus kitoks RPG tipas. „Manau, mes vis dar esame labiau, žinote, dideliame atvirame pasaulyje,“ sako Nowakowskis. „Bet daug kas, ką parodė „Baldur’s Gate 3“, buvo įkvėpimas, ir, tiesą sakant, tame nėra jokios gėdos. Manau, visi, kas šiais laikais leidžia žaidimus, atsigręždami į tai, kas buvo padaryta anksčiau, ir žiūri, kas veikė, kas buvo puiku, ir kaip bei ar jie gali tai pritaikyti savo projektuose.

Taigi tikrai buvo daug įkvėpimo iš to, ką padarė BG3, bet manau, mes vis dar labiau laikomės to, kas buvo „The Witcher 3“ ir „Cyberpunk“, net jei nenorime tiesiog padaryti dar vieno tokio žaidimo, tik su geresne grafika,“ tęsia Nowakowskis. „Mes tikrai norime inovuoti, kalbant apie tai, kas prieinama žaidimo mechanikoje ir panašiai. Tikiuosi, kai ateis laikas, tai bus aišku ir fanams.“

Ko CDPR nedarys?

Nowakowskis grįžta prie temos, kad būtų aiškiau, ko CDPR nesieks: „Tai šiek tiek neaiškus atsakymas, bet, kad būtų aiškiau, mes tikrai nekursime tokio žaidimo, kokį padarė Larian,“ sako jis. „Tai tokio tipo žaidimas, kokį jie gali padaryti. Bet daug kas, kaip veikėjai gali sąveikauti su pasauliu ir ką tai daro, tikrai buvo mums įkvėpimas.

The Witcher 4 - Unreal Engine 5 Tech Demo - Valdrest 3
The Witcher 4 – Unreal Engine 5 Tech Demo – Valdrest

Ar „The Witcher 4“ taps nauju RPG standartu?

Interviu atskleidžia, kad CD Projekt RED siekia sujungti „Kingdom Come Deliverance 2“ realizmą ir sistemų gausą su „Baldur’s Gate 3“ įkvėptomis idėjomis, tačiau išlaikyti „The Witcher“ tapatybę – atvirą pasaulį, stiprias istorijas ir gerai motyvuotus veikėjus. Gerai, kad jie nenori visiškai kopijuoti BG3 ar KCD – „The Witcher“ turi likti unikalus. Bet kyla klausimas: ar užteks naujų idėjų, kad sukurti išties puikų „The Witcher“ tęsinį? Kai studijos tampa išpūstos ir biudžetai pradeda siekti dangų, tuomet dažnu atveju yra pradedama vaikytis „trendų“ ir iš žaidimų būna tarsi išsiurbiama gyvybė, tarsi koks kūrybinis vakuumas, nes tada žaidimai būna kuriami TIK dėl pelno. Tikėkimės, kad CDPR plečiantis, jiems to nenutiks, bet kaip visada, tai parodys laikas.

Susiję įrašai

Palikite komentarą

Prenumeruok naujienlaiškį!

Užsiregistruokite, kad gautumėte mūsų naujienlaiškį. Nepraleiskite geriausių žaidimų bei technologijų naujienų ir istorijų.

Naujienlaiškio forma

Nepraleisk naujienų

Sek memel play