Battlefield 6 išleidimo data pagaliau oficialiai paskelbta, o kartu su ja atskleidžiama visa informacija apie šį laukiamą žaidimą. Po metų spekuliacijų ir nutekintos informacijos, EA oficialiai patvirtino, kad Battlefield 6 pasieks žaidėjus 2025 metų spalio 10 dieną.
Battlefield 6 išleidimo data ir beta testavimas
Battlefield 6 bus išleistas visame pasaulyje spalio 10 dieną. Šis momentas, kurio Battlefield gerbėjai visame pasaulyje laukė, pagaliau atėjo. Žaidimo multiplayer režimo atskleidimas vyko Los Andžele, kur šimtai kūrėjų buvo pakviesti žaisti ir transliuoti Battlefield 6, atskleidžiant visą žaidimo multiplayer platformą.
Mėnesiais socialiniuose tinkluose plito nutekinta informacija, kadangi Battlefield Labs testavimai vyko ir išliko aktyvūs, dėl ko internete atsirado nesuskaičiuojamas kiekis vaizdo įrašų ir vaizdų. Nors Battlefield Labs šiuo metu yra neprieinamas, registracijos procesas prisijungti ir pradėti testuoti Battlefield 6 greitai bus vėl atidarytas.
Beta testavimo datos patvirtintos rugpjūčio mėnesiui

Battlefield 6 multiplayer atskleidimo renginio metu buvo patvirtintos beta datos, kur žaidėjai galės pirmą kartą paliesti žaidimą. Žaidimas turės dvi betas rugpjūčio mėnesį, pirmoji prasidės rugpjūčio 7 dieną. Pirmoji beta veiks iki rugpjūčio 10 dienos ir bus prieinama PlayStation 5, Xbox Series X|S ir PC platformoms.
Antroji beta vyks nuo rugpjūčio 14 iki 17 dienos ir taip pat bus prieinama visoms platformoms. Nors EA vadina tai „Atvira Beta”, pirmosios dvi dienos yra „early access” arba uždara, išskyrus tuos, kurie gavo kodą per Twitch drops arba dalyvavo Battlefield Labs.
Ankstyvo beta gavimas
Ankstyvas priėjimas prie Battlefield 6 Beta yra prieinamas tik tiems, kurie stebėjo „Streamer Showcase“ metu liepos 31 dieną, arba tiems, kurie užsiregistravo Battlefield Labs. Nors multiplayer atskleidime parodyta informacija teigė, kad tik tie, kurie stebėjo „Streamer Showcase“, bus tinkami, socialinių tinklų įrašas pridūrė, kad bet kas, užsiregistravęs Battlefield Labs, taip pat turi priėjimą.
Jei nesuspėjote laiku užsiregistruoti Battlefield Labs, štai žingsniai, kaip gauti priėjimą:
- Prisijunkite prie Twitch arba sukurkite paskyrą
- Sujunkite savo EA paskyrą su Twitch
- Žiūrėkite mažiausiai 60 minučių Streamer Showcase
- Patikrinkite savo Drops inventorių dėl apdovanojimo
Beta pradžios laikai skirtingose laiko zonose palengvins orientavimąsi. Išankstinis atsisiuntimas prieinamas nuo 12:00 rugpjūčio 4 dienos.
Beta turinys ir ginklai
Beta žemėlapiai apims Liberation Peak, Siege of Cairo, Iberian Offensive ir Empire State. Režimai apims Conquest, Breakthrough, Squad TDM ir Domination. Bus prieinamas platus ginklų spektras, įskaitant puolamuosius ginklus, automatus, kulkosvaidžius, snaiperių šautuvus ir pistoletus.
Battlefield 6 žaidimo režimai ir funkcijos
Visi patvirtinti žaidimo režimai
- Conquest – ilgai pripažintas kaip pagrindinis serijos žaidimo režimas, vykstantis dideliuose žemėlapiuose su mūšiais dėl įvairių kontrolės taškų
- Breakthrough – kiekvienas žemėlapis padalintas į sektorius, gynybos komanda saugo taškus, o puolimo komanda stengiasi perimti kontrolę
- Rush – komandos padalintos į puolančią ir ginančią pusę, puolėjai stengiasi sunaikinti tikslus
- Team Deathmatch – FPS žanro pagrindas, dvi komandos kovoja viena prieš kitą su vieninteliu tikslu nugalėti priešus
- Squad Deathmatch – panašus į Team Deathmatch, bet su keturiomis komandomis vietoj dviejų
- King of the Hill – dvi komandos kovoja dėl tikslo, gaudamos taškus už zonos užėmimą
- Escalation – visiškai naujas Battlefield 6 režimas, dvi komandos kovoja dėl strateginių kontrolės taškų
- Battle Royale – nemokamas „paskutinio išlikusio žmogaus” patirtis su tradiciniu formatu ir Gauntlet režimu
Taktinis naikinimas
Battlefield 6 kūrėjai taip pat pateikė detalių apie tai, kaip veiks „Taktinis naikinimas” būsimame žaidime. EA vykdomasis viceprezidentas Vince Zampella kalbėjo apie Battlefield 6 naują „Taktinio naikinimo” sistemą. Zampella pareiškė, kad nauja sistema leis žemėlapiui būti „sunaikintam bet kokiu įmanomu būdu” iki tokio lygio, kad jis nebebūtų originalus žemėlapis.
Zampella išsamiau paaiškina: „Mes kurdami žemėlapius labai tikslingai siekiame pramogos, kovos matomumo ir našumo. Taigi, jei galite kontroliuoti tą naikinimą, [jis vis tiek gali būti] skirtingas, nes galite vieną kartą susprogdinti šį pastatą, kitą kartą – tą pastatą, o gal ir visai nieko nesprogdinti, čia ir atsiranda lankstumas. Bet net ir juos sunaikinus, žemėlapis vis tiek lieka pilnas. Mes garantuojame, kad žemėlapis vis tiek bus įdomus žaisti. Taigi, svarbu sukurti žemėlapį ir tada sukurti keletą to žemėlapio versijų, kurios visos būtų vienodai subalansuotos ir įdomios žaisti.“
Crossplay palaikymas ir platformos
Patvirtinta, kad Battlefield 6 turės visiškai integruotą crossplay visose platformose, kai bus išleistas spalį. Tai reiškia, kad jūsų paieška, jei crossplay įjungtas, ras žaidėjus iš visų prieinamų konsolių, pagreitindama paiešką ir suteikdama sistemai geriausią galimybę rasti vietinius žaidėjus jūsų regione.
Battlefield 6 crossplay palaikys PlayStation 5, Xbox Series X|S ir PC žaidėjus. EA stengiasi užtikrinti, kad konsolių žaidėjai būtų sujungiami su kitais konsolių žaidėjais kaip prioritetas, o PC žaidėjai bus pridedami tik esant poreikiui užpildyti lobbius.
Techniniai reikalavimai ir optimizacija
PC sistemos reikalavimai
Battlefield 6 minimalūs reikalavimai 1080p 30 FPS apima RTX 2060 arba RX 5600 XT. Net Intel Arc A380 palaikomas, nors tai labai lėtas GPU žaidimams. Bendra šių kortelių tema yra 6GB VRAM.

Žaidėjams, ieškantiems aukštesnės kokybės, tokios kaip 1440p 60 FPS su aukštais nustatymais arba 1080p 80 FPS su žemais nustatymais, reikės mažiausiai RTX 3060 Ti, RX 6700 XT arba Arc B580. Tam našumo lygiui reikalinga mažiausiai 8GB VRAM.
Vienas dalykas, kuris gali nustebinti kai kuriuos žaidėjus, yra Secure Boot reikalavimas. Ši funkcija privaloma, kad padėtų atgrasyti nuo sukčiavimo, todėl įsitikinkite, kad ji įjungta jūsų sistemoje.
Steam ir EA App reikalavimai
Battlefield 6 žaidėjai Steam platformoje gali džiaugtis, nes jiems nebereikės EA programėlės žaidimo paleidimui Steam platformoje – jiems reikia tik paskyros. Battlefield 6 FAQ skyriuje buvo atsakyta į klausimą dėl EA programėlės reikalavimo. Patvirtinta, kad BF6 žaidėjams Steam platformoje reikia tik EA paskyros žaidimui, programėlės nereikia. Tačiau, jei perkate žaidimą per Epic Games Store, tuomet turite turėti EA paskyrą ir EA programėlę žaidimui.
Kovos su sukčiavimu priemonės
Javelin Anticheat sistema
Electronic Arts patvirtino, kad Battlefield 6 kovos su sukčiavimu priemonės yra neįtikėtinai svarbios, veiksmingos ir paremtos griežtu pasiryžimu visų komandų, kurios kūrė šį žaidimą. Buvo patvirtinta, kad Battlefield 6 naudos root lygio kovos su sukčiavimu priemones, į ką daugelis žiūri skeptiškai.
Javelin Anticheat atsirado 2022 metais ir nuo to laiko vystėsi, buvo naudojamas Battlefield 2042 kaip testavimo platformoje. Jis yra daugybėje EA žaidimų, bet Battlefield 6 bus pirmasis FPS serijoje, kuris bus išleistas jau apsaugotas jo.
Paleidimas ir ateities planai
Senų gerbėjų grįžimas
Respawn Vince Zampella ir EA Byron Beede paaiškino, kodėl tie, kurie nustojo sekti seriją, turėtų grįžti, kai bus išleistas Battlefield 6. Jie pabrėžė, kad tai yra francizės lūžio taškas ir kad visi gerbėjai, tiek veteranai, tiek nauji, turėtų suteikti Battlefield 6 šansą.
Vince Zampella kalbėjo pirmasis: „Tai yra „Battlefield“ pagrindinis DNR. Manau, kad jau tai sakėme, bet žinote, kovos sistema ir valdymas buvo patobulinti iki tokio lygio, kad „Battlefield“ DNR pasiekė naują lygį.“
“Tai natūralus žingsnis į priekį, jis veikia puikiai, yra labai jautrus. Jei anksčiau turėjote problemų ar skundų, ši sistema jas išsprendžia. Komanda atliko nuostabų darbą su kovos valdymu.„
Byron Beede paaiškino: „Jį kūrė žmonės, kurie myli „Battlefield“. Tai žmonės, kurie dirba su šia franšize jau daugiau nei 20 metų – jų gyvenimas yra „Battlefield“ ir jie nori, kad viskas būtų padaryta teisingai.
Projekto pradžioje mes daug laiko praleidome svarstydami: „Turime teisingai perteikti „Battlefield“ DNR – naikinimą, klases, kovą, visapusišką karą.
Man visada buvo įdomu, kai mes apie tai kalbėdavomės, nes buvo tokia mintis: „Negaliu sulaukti, kol pagrindiniai fanai pamatys, ką mes darome su „Battlefield“.“
Manau, kad tai yra būtent tai, ko jie ieškojo.
Aš to nesakau lengvai, tai buvo manija, kad „Battlefield“ būtų tinkamas pagrindiniams žaidėjams.“