Šiandien, 2025 m. rugsėjo 13 d., pristatau jums naujausias žaidimų ir technologijų industrijos naujienas. Šiandien apžvelgsime:
„BioShock“ filmo prodiuseris patvirtino, kad filmas kuriamas pagal pirmąjį žaidimą

„BioShock“ filmo prodiuseris Roy Lee patvirtino, kad būsima ekranizacija bus kuriama pagal pirmąjį serijos žaidimą. Tačiau gerbėjams teks palaukti, nes filmo kūrimo procesas tikrai užtruks.
Nors „BioShock“ filmas buvo paskelbtas prieš kelerius metus, iki šiol naujienos apie projektą buvo retos. Žinoma, kad režisierius Francis Lawrence, dirbantis prie „Bado žaidynių“ serijos, vadovaus ir šiam projektui. Praėjusiais metais „Netflix“ sumažino filmo biudžetą. Dabar patvirtinta, kad siužetas remsis pirmuoju „BioShock“ žaidimu, kuriame pagrindinis veikėjas Jackas, išgyvenęs lėktuvo katastrofą, atranda povandeninį Rapture miestą. Šis žaidimas sulaukė masinio pripažinimo dėl įtraukiančios istorijos ir įdomaus žaidimo.
Šiuo metu komanda tobulina scenarijų, tačiau darbai prie „BioShock“ filmo prasidės tik Lawrence’ui baigus naujausią „Bado žaidynių“ filmą, numatytą 2026 m. Todėl „BioShock“ premjera greičiausiai dar toli.
„Borderlands 4“ pravardžiuojamas „Stutterlands“ dėl prastos optimizacijos

„Borderlands 4“ pasirodė po intensyvios reklamos kampanijos, tačiau žaidimas sulaukė daug neigiamų atsiliepimų „Steam“ platformoje, kur ~39 % apžvalgų yra neigiamos. Pagrindinės kritikos priežastys – prasta žaidimo optimizacija ir techninės problemos, ypač PC versijoje.
Žaidėjai skundžiasi, kad žaidimas stringa, krenta kadrų dažnis ir kyla keisti trikdžiai. Net galingos vaizdo plokštės, tokios kaip RTX 4080 ar 5080, nesugeba užtikrinti stabilaus 60 FPS 4K su DLSS technologija. Vienas žaidėjas, gavęs nemokamą kopiją, pavadino žaidimą „Stutterlands 4“ ir teigė: „Teoriškai žaidimas atrodo puikiai, tačiau vos pradėjus žaisti, grožis išblėsta dėl nuolatinių trikdžių.“ Kitas vartotojas rašė: „Baisiausias našumas, kokį esu matęs. Net nustačius žemus grafikos nustatymus, su RX 6900 XT ir FSR upscaling nepavyksta pasiekti 60 FPS.“
Konsolės žaidėjai taip pat susiduria su problemomis, pavyzdžiui, trūksta matymo lauko reguliavimo. Kai kurie „Steam“ vartotojai piktinasi, kad AAA kategorijos kūrėjai, turėdami milijoninius biudžetus, nesugeba išleisti veikiančio produkto, kai tuo tarpu indie kūrėjai tai kažkokiu stebuklingu būdu tai padaro.
Nutekėjo apie 15 minučių „Battlefield 6“ Battle Royale režimo žaidimo vaizdo įrašų

„Battlefield 6“ Battle Royale režimo žaidimo vaizdo įrašai, iš viso apie 15 minučių, nutekėjo internete po pirmojo šio režimo bandymo „Battlefield Labs“ platformoje.
Pirmasis 12 minučių įrašas demonstruoja žaidimą, kuriame matomi RHIB laivas ir tankai.
Antrajame įraše rodoma pradinė nusileidimo seka, kur keturių žaidėjų komanda šoka iš „Chinook“ sraigtasparnio, panašiai kaip „Apex Legends“, kur komanda seka lyderiu, nebent žaidėjas nusprendžia atsiskirti.
Norint išbandyti „Battlefield 6“ Battle Royale režimą, reikia užsiregistruoti į „Battlefield Labs“ bandymus, kurie leidžia žaisti ne tik šį režimą, bet ir standartinį multi-player, taip pat būsimus DLC žemėlapius anksčiau nei kiti. Šis režimas išsiskirs itin destruktyvia žiedo mechanika, kuri akimirksniu naiks žaidėjus, patekusius į ją. Kol kas šios mechanikos įrašai nenutekėjo, tačiau tikimasi, kad per savaitgalį atsiras daugiau vaizdo medžiagos.
Hideo Kojima atskleidė, kas įkvėpė jį kurti žaidimus

Garsusis žaidimų kūrėjas Hideo Kojima, žinomas dėl „Metal Gear“ ir „Death Stranding“ serijų, neseniai pasidalijo, kaip personalo vadovo žodžiai paskatino jį pasirinkti žaidimų kūrimo kelią. Dėka „Automatron Media“, turime gerą vertimą.
Prieš tapdamas pripažintu kūrėju, Kojima patyrė daugybę nesėkmių ieškodamas darbo. Baigęs universitetą, Kojima susidūrė su sunkumais ieškodamas darbo dėl dažnų atmetimų per pokalbius. Jis prisiminė, kaip buvo išjuokiamas, kai užsimindavo apie savo rašomus romanus. „Jaučiausi kaip Šova eros detektyvas, bandantis išnarplioti žmogžudystės bylą“, – rašė jis, apibūdindamas savo pastangas susirasti darbą, per kurios visiškai susidėvėjo net jo batai. Kojima pastebėjo, kad daugelis kandidatų slėpė savo tikrąjį „aš“, stengdamiesi prisitaikyti prie darbdavių lūkesčių.
Galiausiai gavęs pasiūlymą dirbti medicinos įrangos gamintojo įmonėje, Kojima buvo išsekęs nuo apsimetinėjimo. Atsivėręs personalo vadovui ir išsakęs norą dirbti kūrybinėje srityje, jis sulaukė lemtingų žodžių: „Kojima, manau, tau labiau tiktų kūrybinis darbas – siek to.“ Ši frazė paskatino jį ieškoti darbo žaidimų industrijoje, kur pokalbiuose jis galėjo būti savimi. Netrukus Kojima įsidarbino „Konami“, o tolesnė jo karjera tapo legenda.
AMD „Instinct MI450“ žada nurungti NVIDIA AI srityje

AMD intensyviai konkuruoja su NVIDIA, o jų naujoji „Instinct MI450“ AI linija, anot bendrovės, pašalins bet kokias dvejones renkantis AMD produktus dirbtinio intelekto (AI) užduotims. „Goldman Sachs Communacopia“ technologijų konferencijoje AMD duomenų centrų sprendimų viceprezidentas Forrestas Norrodas išreiškė optimizmą dėl šios linijos, teigdamas, kad ji taps „Milano momentu“ – aliuzija į reikšmingą AMD „EPYC Milan“ procesorių šuolį.

Norrodas pabrėžė, kad „MI450“ bus optimizuota tiek mokymui, tiek inferencijai, pašalinant ankstesnių kartų (MI300, MI325, MI355) trūkumus, kurie atsiliko mokymo srityje. AMD siekia lygiuotis su NVIDIA „Vera Rubin“ architektūra, tobulindama ROCm programinę įrangą ir diegdama aparatinės įrangos naujoves. „MI450“ turės iki 432 GB HBM4 atminties, užtikrinančios didelį pralaidumą, ir pristatys „Helios“ stelažą, kuris konkuruos su NVIDIA aukščiausios klasės konfigūracijomis.
„PlayStation 6“ gandai: 34–40 TFlops ir iki 12 kartų geresnis ray tracing našumas

Nauji gandai apie „PlayStation 6“ (PS6) konsolę, paskelbti „YouTube“ kanale Moore’s Law Is Dead, atskleidžia įspūdingas specifikacijas. Teigiama, kad PS6 pasiūlys 34–40 TFlops skaičiavimo galią, palyginti su PS5 (10,28 TFlops) ir PS5 Pro (16,7 TFlops). Ypatingai išsiskiria ray tracing našumas, kuris gali būti 6–12 kartų geresnis nei PS5, prilygstantis NVIDIA RTX 5090 lygiui ir leidžiantis realiu laiku atlikti net path tracing’ą.
PS6 APU naudos 3 nm TSMC technologiją, turės 280 mm² lustą ir sunaudos apie 160 W energijos. Procesorius turės 8 „Zen 6C“ branduolius (7 aktyvius) ir 2 mažos galios branduolius sistemos užduotims, o GPU – 54 RDNA 5 skaičiavimo vienetus, veikiančius 2,6–3 GHz dažniu. Atmintis naudos 160 bitų GDDR7 su 640 GB/s pralaidumu, palaikydama iki 40 GB RAM (galimai 30 GB, priklausomai nuo kainos).
Gandai rodo, kad gamyba prasidės 2027 m. viduryje, o konsolė pasirodys 2027 m. rudenį, išlaikydama suderinamumą su PS4 ir PS5 žaidimais. Palyginimui, „Xbox Magnus“ APU turėtų būti apie 25 % galingesnis, tačiau brangesnis dėl kelių lustų dizaino ir didesnių energijos sąnaudų. Oficialios naujienos gali pasirodyti jau 2026 m. pavasarį.
NVIDIA GeForce Game Ready 581.29 draiveris

Svarbiausia
Game Ready parengtas „Borderlands 4“ ir „Dying Light: The Beast“
Išspręstos problemos
Marvel Rivals: neigiamas poveikis našumui naudojant kai kuriuos 581.xx draiverius.
Žinomos problemos
Counter-Strike 2: tekstas gali būti šiek tiek iškraipytas, kai žaidimo raiška yra mažesnė už ekrano natūralią raišką [5278913].
Adobe Premiere Pro: kai kurios sistemos konfigūracijos gali užstrigti eksportuojant naudojant aparatinę kodavimą [5431822].
Like a Dragon: Infinite Wealth: šviesos mirgėjimas po tvarkyklės atnaujinimo kai kuriose sistemos konfigūracijose [5432356].
Paketo turinys
HD garso draiveris– 1.4.5.0.
NVIDIA PhysX sistemos programinė įranga – 9.23.1019.
CUDA – 13.0.
DCH NVIDIA valdymo skydas – 8.1.968.0.
Šaltinis: NVIDIA
INTEL Arc Graphics 32.0.101.7029 draiveris (BETA)

Svarbiausia
„Intel Game On“ draiverio palaikymas „Intel Arc“ B serijos, A serijos grafikos procesoriuose ir „Intel Core Ultra“ su įmontuotais „Arc“ grafikos procesoriais:
„Borderlands 4“
Dying Light: The Beast
EA SPORTS FC 26
Hollow Knight: Silksong
Išspręstos problemos
„Intel Arc B“ serijos grafikos produktai:
PEAK (DX12) žaidimo metu gali rodyti mirgėjimą ir tekstūrų sugadinimus.
Mafia: The Old Country (DX12) tam tikrose scenose gali rodyti veikėjų plaukų sugadinimus.
„Intel Arc A“ serijos grafikos produktai:
Mafia: The Old Country (DX12) tam tikrose scenose gali rodyti veikėjų plaukų sugadinimus.
„Intel Core Ultra“ serijos 2 su įmontuotais „Arc“ GPU:
„PEAK“ (DX12) žaidimo metu gali mirgėti ir būti matomi tekstūrų pažeidimai.
„Mafia: The Old Country“ (DX12) tam tikrose scenose gali būti matomi veikėjų plaukų pažeidimai.
Žinomos problemos
„Intel Arc B“ serijos grafikos produktai:
Tam tikrais atvejais, kai sąveikauja kelios programos, gali atsirasti vaizdo trikdžių.
„Broken Arrow“ (DX11) našumas po grafikos nustatymų pakeitimo gali būti mažesnis nei tikėtasi.
„World of Warcraft: Dragonflight“ gali sugesti programa, kai grafikos API perjungiamas į DX11.
„PugetBench for Davinci Resolve Studio“ gali patirti periodiškus programos gedimus, kai vykdomas testas. Rekomendacija: pakeiskite laiko ribos slankiklį į 1500 sekundžių ar daugiau, kad būtų galima palaukti, kol bus baigtas kiekvienas testas.
„Intel Arc A“ serijos grafikos produktai:
„Broken Arrow“ (DX11) gali veikti prasčiau nei tikėtasi po grafikos nustatymų pakeitimo.
Marvel’s Spider-Man 2 (DX12) gali patirti programos gedimą, kai įjungtas Ray-Tracing ir XeSS.
World of Warcraft: Dragonflight gali patirti programos gedimą, kai grafikos API perjungiamas į DX11.
PugetBench for Davinci Resolve Studio gali patirti periodiškus programos gedimus, kai vykdomas testas. Rekomendacija: pakeiskite laiko ribos slankiklį į 1500 sekundžių ar daugiau.
„Intel Core Ultra Series 1“ su įmontuotais „Arc“ GPU:
„World of Warcraft: Dragonflight“ gali kilti programos gedimas, kai grafikos API perjungiamas į DX11.
„Intel Core Ultra Series 2“ su įmontuotais „Arc“ GPU:
„World of Warcraft: Dragonflight“ gali kilti programos gedimas, kai grafikos API perjungiamas į DX11.
„Adobe Premiere Pro“ gali kilti programos gedimas, kai naudojamos garso gerinimo funkcijos.
„Topaz Video AI“ gali kilti vaizdo artefaktų, kai naudojami tam tikri AI modeliai.
PugetBench for Photoshop gali patirti programos gedimą, kai vykdomas testas.
PugetBench for Lightroom gali patirti programos gedimą, kai vykdomas testas.
Intel Graphics Software žinomi problemos:
Naudojant nustatymus, preferencijas, visų nustatymų atstatymo parinktį Windows 10, programa gali patirti periodiškus gedimus. Nustatymai gali būti atstatomi iš atskirų puslapių be problemų.
Intel® grafikos programinė įranga kartais gali patirti vieną programos gedimą, kai pirmą kartą pertvarkomi rodikliai pasirinktų rodiklių lange. Vėlesnis naudojimas nebus paveiktas šio gedimo.
Tam tikrose sistemose su įmontuota Intel® grafika „Display“ puslapyje gali nebūti prieinama „Enhanced Power Savings“ parinktis.
Paketo turinys
„Intel“ grafikos draiveris
„Intel Media SDK Runtime“ (21.0.1.35)
„Intel oneVPL GPU Runtime“ (21.0.2.15)
„Intel Graphics Compute Runtime for OpenCL“ draiveris
„Vulkan 3 Runtime“ diegimo programa
„Intel Arc“ programinės įrangos ir tvarkyklių diegimo/pašalinimo programa (1.0.1084.3)
„oneAPI Level Zero Loader“ ir „Validation Layer“
„Intel Graphics Compute Runtime for OneAPI Level Zero“ specifikacija
„Intel Graphics“ programinės įrangos diegimo programa (25.30.1705.2)
„Intel Driver Support Assistant“
Šaltinis: TechPowerUp
9 komentarai
This article offers great insights into the Battlefield 6 beta, Kojimas inspiring journey, and the latest from AMD and NVIDIA. Excited to see more content and updates!basketball mini hoop
This article is really engaging! I love learning about the behind-the-scenes struggles of Hideo Kojima and the exciting tech developments in AMD and PlayStation. Great mix of gaming news!crazy cattle 3d
This article is incredibly insightful! I love learning about the behind-the-scenes stories of game development and the latest tech updates. The Battlefield 6 beta and Kojimas journey are fascinating. Excited for more!manus ai api
Great read! Really enjoyed the insights into Battlefield 6s beta, Hideo Kojimas inspiring journey, and the latest tech developments from AMD and NVIDIA. Cant wait for more updates!crazy cattle 3d
This article is fantastic! I love the mix of gaming news, like the Battlefield 6 beta and Hideo Kojimas inspiring story. The AMD and NVIDIA updates are also super interesting. Great read!manus ai api
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://accounts.binance.com/ro/register?ref=HX1JLA6Z
Отличный сайт Dragon Money, всё быстро грузится и
сразу видно, где что находится!
Зарегистрировался через ВК за 10 секунд, сразу дали бонус
300 000 рублей на баланс. Уже кручу Crash
и Mines — адреналин просто
зашкаливает!
драгон
Кухня в скандинавском стиле с белыми фасадами — светлее стала вся квартира, даже посуды меньше видно.
my homepage; https://pakstore.ru/
Удаление краски: вакуумный пылесос.
Чисто.
Here is my site; https://kotelinaya.ru/