„NVIDIA“ paviešino pilną „PhysX“ source code (šaltinio kodą)

Ego

Skelbiama, kad „NVIDIA“ atviruoju kodu paviešino savo GPU pagreitinimo biblioteką, skirtą fizikos skaičiavimams. Ši technologija, kuri prieš daugelį metų buvo svarbus pardavimo argumentas – kaip ray tracing ar vaizdo didinimo technologijos (DLSS) – iki šiol integruota į daugybę žaidimų, kuriuos žaidėjai mėgsta ir šiandien.

Prieš kelis metus „NVIDIA“ jau buvo įkėlusi „PhysX“ biblioteką į „GitHub“, tačiau, kaip pažymi „Wccftech“, tuomet ji nebuvo visiškai atvira. Tik neseniai „NVIDIA“ atnaujino savo „PhysX“ „GitHub“ biblioteką, pridėdama pilną SDK source code, įskaitant GPU pagreitinimo dalį.

Šia proga „NVIDIA“ paskelbė tokį pranešimą:

„Džiaugiamės galėdami pranešti, kad naujausias ‘PhysX’ SDK atnaujinimas dabar apima visą GPU source code, licencijuotą pagal BSD-3! Su daugiau nei 500 CUDA branduolių, palaikančių tokias funkcijas kaip kietų kūnų dinamika, skysčių simuliacija ir deformuojami objektai, GPU ‘PhysX’ yra vienas pažangiausių realaus laiko simuliacijų pavyzdžių, pasitelkiant CUDA ir GPU programavimą. Tikimės, kad šis leidimas taps vertingu šaltiniu mokymuisi, eksperimentams ir kūrimui visai bendruomenei.”

„Be to, mes taip pat atveriame pilną „Flow“ SDK GPU skaičiavimų šėderių source code – mūsų realaus laiko, retų tinklelių pagrindo skysčių simuliacijos biblioteką.”

PhysX Github biblioteka
PhysX Github biblioteka

„PhysX“ neseniai vėl atsidūrė dėmesio centre, kai paaiškėjo, kad kai kurie žaidimai, veikiantys naujausioje „NVIDIA“ technikoje – „GeForce RTX 50“ serijoje – geriau veikia su gerokai senesne programine įranga. Priežastis? Šioms vaizdo plokštėms trūksta 32 bitų „PhysX“ palaikymo. Panašu, kad „NVIDIA“ neketina grąžinti senosios 32 bitų bibliotekos palaikymo.

Akivaizdu, kad „NVIDIA“ paleido šį source code tik tam, kad buvo didelis pasipiktinimas tarp žmonių ir dabar žmonės bent patys galės susitvarkyti suderinamumą su senesniais žaidimais, o pati kompanija tiesiog nusiplauna rankas ir atsikrato papildomo darbo. Taip, gerai, kad „PhysX“ dabar yra visiškai atviro kodo, bet čia nėra ko per daug girti „NVIDIA“ – tai labiau jų problemų permetimas bendruomenei, o ne kilnus poelgis.

„PhysX“ nėra vienintelė technologija, kuri tampa visiškai atvira. „NVIDIA“ taip pat paviešina „Flow“ technologijos source code, naudojamą skysčių simuliacijoms.

Susiję įrašai

Palikite komentarą

Prenumeruok naujienlaiškį!

Užsiregistruokite, kad gautumėte mūsų naujienlaiškį. Nepraleiskite geriausių žaidimų bei technologijų naujienų ir istorijų.

Naujienlaiškio forma

Nepraleisk naujienų

Sek memel play